ID : 11634539
فرماندار بافق:

نامه«26بندی وزیر رفاه» در بافق اجرا نشود قانونی پیگیر می‌شویم/حمایت قاطعانه بافقی ها از «فولاد ابویی»


سید مهدی طلایی مقدم گفت:برنامه 26 بندی که آقای وزیر به شهرستان و استانداری ابلاغ کردند,تکمیل صنایع جوارمعدنی در بافق است.خوشبختانه این نامه وزیر, مصوبه هیئت مدیره صندوق را دارد لازم الاجرا است و باید اجرا شود.بعضی از دوستان می گویند اگر اجرا نشد استعفا بده,چرا استعفا بدهیم می ایستیم و اگر نشد از راه قانونی وارد میشویم.چون آقای وزیر به عنوان نماینده دولت این نامه را امضا کرده,به عنوان دفاع وزیر می رویم که این اتفاقات در شهرستان رخ بدهد.

به گزارش خبرنگار بافق خبر، سید مهدی طلایی مقدم در جلسه گزارش کارگروه پیگیری حقوق مردم بافق در مسجد جامع ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: در این مدتی که در بافق در حال فعالیت هستم در هیچ نقطه ای از استان، نگرشی که به این شهرستان جهت سرمایه گذاری وجود دارد، نیست. باید به آن به عنوان یک فرصت نگاه کرد.البته کم لطفی هایی هم وجود دارد که منکر آن نیستیم اما هنر من و شما در رفتارمان است.

وی همدلی و همصدایی بین مردم و مسئولین می تواند راهکاری برای رسیدن به هدف دانست و ادامه داد: نقد و صحبت ها را محترمانه مطرح کنیم، پاسخ ها را نیز بشنویم,احترام ها حفظ شود.

فرماندار بافق با بیان اینکه تکرار وقایع گذشته باعث می شود که دوباره فرصت دست دیگران بیفتد و مسائل قبلی تکرار شود تصریح کرد: خوشبختانه روند خوبی شکل گرفته است.مسئولین استانی و کشوری نگرش خوبی به شهر دارند,این فرصت ها را از دست ندهیم.

وی ضمن اشاره به بخش خصوصی سرمایه گذار در بافق گفت: بخش خصوصی دنبال درآمد است و مهم ترین بحث برای بخش خصوصی امنیت سرمایه گذاری است.اجازه ندهیم بعضی افراد با حاشیه پردازی به موضوعات دامن بزنند اما اشتغال سرمایه گذاری در شهرستان است و ارزش افزوده درآمد حاصله اش برای شهرداری شهر بافق است.

 

تنها راه زنده نگه داشتن بافق، صنایع جوارمعدنی است

 

طلایی با بیان اینکه باید سعی شود وابستگی خود را نسبت به سنگ آهن کم کنیم اذعان داشت: باید در بحث هایی مثل میراث فرهنگیِ، کشاورزی، دامداری سرمایه گذاری شود و تمام مسائل بافق از درس و مدرسه تا ازدواج به سنگ آهن گره خورده است واین تهدیدی برای آینده به حساب می آید.

وی با اشاره به صنایع جوار معدنی افزود: صنایع جوارمعدنی باید تا 3 سال آینده به بهره برداری برسد، اگر غیر از این باشد بافق و حتی بخش اعظمی از استان با مشکل روبرو می شود.

طلایی بیان کرد: دربحث های جوارمعدنی دو بحث وجود دارد یکی فولاد ابویی که پیشنهاد میزکنم از این به بعد به نام مجتمع فولاد بافق نام برده شود که واقعا خوب کار شده و پیشرفت خوبی داشته است.

فرماندار بافق گفت: بحث بعدی صنایع جوارمعدنی سنگ آهن مرکزی است.برنامه 26 بندی که وزیر مربوطه به شهرستان و استانداری ابلاغ کردند، تکمیل صنایع جوارمعدنی در بافق است.خوشبختانه این نامه مصوبه هیئت مدیره صندوق را دارد و لازم الاجرا است و باید اجرا شود. بعضی از دوستان می گویند اگر اجرا نشد استعفا بده، چرا استعفا بدهیم می ایستیم و اگر نشد از راه قانونی وارد می شویم چون وزیر به عنوان نماینده دولت این نامه را امضا کرده است.

وی در پایان اظهار داشت:تأکید می کنم در بعضی از نکات کلیدی امروز وحدت، انسجام، تعامل، آرامش حفظ شود و مسائل در فضای متین همراه با همفکری صورت بگیرد تا ان شاالله شاهد راه اندازی این طرح ها باشیم.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.