ID : 9688395
نعیمی رز:

نامگذاری حزب لاریجانی باید در شورای مرکزی فراکسیون رهروان مطرح و بررسی شود


سخنگوی فراکسیون رهروان با اشاره به جلسه با دانش‌آشتیانی افزود: وی ضمن مخالفت برای تبری از فتنه گفت؛ با اینکار از مجلس رأی می‌آروم ولی بعدا شرمنده دوستانم خواهم بود.

به گزارش یزدرسا ،صفر نعیمی‌رز، سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت درمصاحبه  با «نسیم» افزود: بعد از معرفی دانش آشتیانی به مجلس برای تصدی وزارت علوم از وی خواستیم به فراکسیون بیاید و در جلسه مشترک با وی به او گفتیم که سران فتنه را محکوم کند و در مورد حضورش در جمع فتنه‌گران اعلام پشیمانی و ندامت کند. ایشان در پاسخ به این دغدغه نمایندگان گفت که من با اعلام تبری از فتنه از مجلس رأی خواهم آورد ولی بعد از دوران وزارتم خجالت‌زده دوستانم خواهم بود.


نماینده مردم آستارا در مجلس در ادامه افزود: دانش آشتیانی به پشت تریبون مجلس رفت و هیچ کدام از خواسته‌های ما را انجام نداد و نتوانست از نمایندگان رأی اعتماد بگیرد.


نعیمی‌رز با اشاره به معرفی فرهادی به عنوان پنجمین گزینه وزارت علوم اظهار داشت: فراکسیون رهروان ولایت احتمالا یکشنبه با فرهادی برای بررسی برنامه‌هایش دیدار خواهد داشت.


سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به حزب لاریجانی افزود: هنوز دستورالعملی برای این حزب مشخص نشده و نام‌گذاری احتمالی این حزب به نام حزب رهروان ولایت باید در شورای مرکزی و مجمع عمومی این فراکسیون مطرح شود که هنوز چنین اتفاقی نیافتاده است و همه این مسائل گمانه‌زنی است.

انتهای پیام/ص

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.