ID : 21501532
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران بافق:

نام آمریکا و اسرائیل با ظلم و جنابت در جهان عجین شده است


محمد رضا دهقانزاده گفت: هر جا ظلم و جنایت در حق مردم جهان است رد پای آمریکا و اسرائیل هم وجود دارد.

به گزارش یزدرسا؛ به نقل از بافق خبر؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران بافق در خصوص حقوق بشر آمریکایی و نقض حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی در حمله به مردم بی دفاع فلسطین و بمباران شیمیایی آنها گفت: با این جنایاتی آمریکا واسرائیل در جهان انجام می دهند آیا حقوق بشری هم وجود دارد. هر انسان عاقل با دیدن و شنیدن جنایات این رژیم غاصب در حق  زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی متوجه این نسل کشی و زیر پا گذاشته شدن حقوق بشر توسط رژیم خون خوار اسرائیل خواهد شد.

وی درادامه با بیان اینکه هر جا  ظلم و جنایت در حق مردم جهان است رد پای آمریکا و اسرائیل هم وجود دارد اظهار داشت: آل سعود که یکی از از ایادی آمریکا در منطقه است با حمله به مردم مسلمان یمن و کشتار  مردم بی دفاع آن و ویرانی تاسیسات این کشور نابود می کند در هیچ یک از مجامع بین المللی محکوم نمی شود و زمانی هم که قرار شد قطنامه صادر شود به خاطر رشوه به مدعیان حقوق بشر لغو می شود.

دهقانزاده با ابزار تاسف از این حقوق بشر که بازیچه استکبار جهانی و دیگر کشور های زورگوی جهان است تصریح کرد: چرا باید در سازمانهای بین المللی فقط کشور های مسلمان و مظلوم دنیا  به ناحق محکوم شوند و آنها را تروریست بخوانند. در حالی که ما در زمان جنگ دیدیم کشورهایی مانند فرانسه و آلمان و غیره با دادن بمب های شیمایی به عراق و استفاده علیه مردم بی دفاع سردشت و رزمندگان ما کاملا قوانین حقوق بشری را نقض کردند و چقدر از کودکان وزنان بی دفاع در این جنایات کشته شدند.

وی افزود : استکبار جهانی که در راس آن امریکا و اسرائیل است فقط به فکر منافع خود هستند و می خواهند تمام کشور های جهان غلام حلقه به گوش آنها باشند  به همین خاطر با جریانهای انقلابی و بیداری اسلامی که در جهان صورت گرفته است مخالفند و داعش را به وجود آوردند تا این بیداری اسلامی به شکست  منجر شود و راه  بهره برداری آنها از منابع کشورهای اسلامی هموار شود.

وی در پایان از مردم انقلابی و همیشه در صحنه بافق خواست تا با حضور در راهپیمایی روز قدس مشت محکم به دهان استکبار جهانی در راس آنها امریکا واسرائیل بزنند.

انتهای پیام/

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.