ID : 8156662
مسئول آتش نشانی مهریز خبر داد

نجات جان یک کارگر در چاه ۱۱ متری در مهریز


مسوول آتش نشانی مهریز از نجات جان یک کارگر در چاه ۱۱ متری خبر داد و گفت: این کارگر از ناحیه پا و کمر دچار مصدومیت شده بود.

به گزارش یزد رسا، سید ابوالفضل حسینی "  از نجات جان یک کارگر در چاه 11 متری خبر داد و اظهار کرد: این کارگر مشغول کار در پروژه ورودی مهریز بود که با افتادن در این چاه با عملیات سریع پرسنل آتش نشانی مهریز نجات یافت.

وی افزود: این کارگر از ناحیه پا و کمر دچار مصدومیت شده بود که با انجام اقدامات اولیه به به بیمارستان فاطمه الزهرا سلام الله علیها مهریز اعزام شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه آتش‌نشانی مهریز با 12 نفر پرسنل که سه نفر بیسیم‌چی، یک نفر غواص و هشت نفر خدماتی هستند در یک مرکز واقع در بلوار ووردی مهریز خدمات رسانی می‌کند، عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون عملیات‌هایی همچون نجات سقوط از چاه 4 مورد، نجات انگشتر و اشیاء حلقوی 2 مورد، نجات افراد از صحنه و محیط آتش سوزی و حادثه 1 مورد، حیوانات اهلی و وحشی12 مورد، تصادف یا واژگونی خودرو 12 مورد و آب گرفتگی 2 مورد در شهرستان مهریز انجام شده است.

وی تصریح کرد: از این آمار 43 مورد نیز در زمینه آتش سوزی بوده است که 6 مورد در بخش مسکونی، 2 مورد در بخش تجاری، 1 مورد درکارگاه، 22 مورد در مراکز زباله، 7 مورد در باغات، و 5 مورد نیز در خصوص وسایل نقلیه بوده است.

حسینی منش وسعت محدوده خدمات رسانی را یکی از معظلات آتش نشانی این شهرستان برشمرد و تصریح کرد: واحد آتش‌نشانی مهریز از سمت جنوب حدود 90 کیلومتر تا قلعه شمس و از سمت شمال حدود 70 کلیومتر تا علی‌آباد چهل گزی را باید جوابگو باشد که طولانی بودن این مسیرها یکی از مشکلات آتش‌نشانی مهریز است.

وی یکی از کمبودهای اساسی این مرکز را خودروی پیشرو اعلام کرد و گفت: با توجه به طولانی بودن محدوده تحت پوشش این واحد و تحت پوشش قرار دادن جاده ترانزیت بین الملل تهران-بندرعباس در محدوده مهریز، وجود یک خودروی پیشرو در آتش نشانی این شهرستان یکی از ضروریات به شمار می‌رود.

مسئول آتش نشانی مهریز خواستار راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی مسجد حضرت ابوالفضل در جاده سنتو و ورودی دهستان بهادران که خودروی آن چند سالی است تامین شده و همچنین راه‌اندازی ایستگاه شهرک صنعتی مهریز شد.

منابع: تستیم و صبح مهریز

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.