ID : 37860815

نجات واحدهای تولیدی بحران زده یزد با "شیفت ایثار"


مسئول بسیج شهرک صنعتی یزد اظهار داشت: کارگران بسیجی یزد با مشارکت در "شیفت ایثار" موجب نجات کارخانه های بحران زده و نیمه راکد شده اند.

مسئول بسیج حوزه شهدای محراب شهرک صنعتی یزد در گفتگو با خبرنگار یزد رسا با اشاره به اجرای "شیفت ایثار" توسط بسیج کارگری در سراسر کشور گفت: در این طرح کارگران کارخانه هایی که با مشکل مواجه هستند، برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه در عین حال که مطالبات معوقه دارند و با علم به اینکه کارخانه فعلاً توانایی پرداخت مطالبات آن ها را ندارد باز هم در شیفت های کاری حاضر شده و با ایثار به فعالیت می پردازند تا کارخانه به کار خود ادامه دهد.

محمد حسین سیفی ادامه داد: کارخانه های بسیاری در استان داریم که با همین ایثارها از بحران عبور کرده و اکنون به فعالیت عادی خود ادامه داده و حتی قوی تر از قبل ظاهر می شوند.

وی با بیان اینکه بیش از هشتصد نفر از بسیجیان در شیفت ایثار استان فعالیت دارند، اظهار داشت: بسیجیان در کل استان و در هر حوزه 2400 نفر ساعت در شیفت ایثار فعالیت داشته‌اند.

وی افزود: همچنین بر اساس بیانات رهبر انقلاب در مورد کمک مومنانه مدیران برخی از کارخانجات استان بسته های معیشتی به کارکنان خود اهدا کردند تا از این طریق در این بحران کرونا باری از دوش آنان برداشته باشند.

مسئول حوزه شهدای محراب شهرک صنعتی یزد اظهار داشت: در عین حال افراد نیازمند و آسیب دیده از بحران کرونا که در  شهرک صنعتی شاغل هستند نیز شناسایی شده و برای دریافت کمک چاره اندیشی شده است.

وی اعلام کرد: علاوه بر این با رایزنی های صورت گرفته با برخی از صاحبان صنایع کمکهای نقدی جذب و به قرارگاه مواسات استان اهدا شد. این مبالغ صرف خرید ارزاق و تهیه بسته های معیشتی برای عموم افراد نیازمند جامعه شد و در نخستین مرحله از رزمایش کمک مومنانه توزیع شد.

انتهای پیام/

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.