ID : 37109227
بخشدار مرکزی بافق خبر داد

نزدیک شدن راه ۶۰ روستا به شهر بافق با احداث جاده سیروس آباد


فرماندار بافق گفت: در تلاش هستیم که  این پروژه را در سه فاز عملیاتی کنیم و  بتوانیم در دهه فجر امسال قسمت اول از سمت چاه طلوع را آماده و زیر عبور ببریم.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح بافق، محمد زاده‌رحمانی فرماندار بافق به همراه بخشدار مرکزی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان، از پروژه جاده سیروس آباد بافق بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند احداث این مسیر قرار گرفتند.
 
فرماندار بافق در حاشیه این بازدید گفت: طول مسیر جاده بافق به سبزدشت که معروف به جاده سیروس آباد است، حدود ۴۶ کیلومتر است.
 
زاده‌رحمانی با اشاره به اینکه در مجموع حدود 4 کیلومتر از مسیر نیازمند عملیات کوه‌بری است، اظهار داشت: هم‌اکنون در مرحله اول کوه‌بری قرار داریم که به طول دو کیلومتر است.
 
وی افزود: با اتمام عملیات کوه بری در دو نقطه به طول چهار کیلومتر بقیه مسیر هموار است.
 
فرماندار بافق ابراز امیدواری کرد: در تلاش هستیم که  این پروژه را در سه فاز عملیاتی کنیم و بتوانیم در دهه فجر امسال قسمت اول از سمت چاه طلوع را آماده و زیر عبور ببریم.
 
بخشدار مرکزی بافق نیز در این بازدید گفت: احداث این مسیر از درخواست‌های 40 ساله اهالی دهستان سبزدشت بافق است که امیدواریم در آینده نزدیک این خواسته مردم تحقق یابد.
 
داود پورامینی افزود: با تکمیل این پروژه علاوه بر اینکه 60 روستا و آبادی را به بافق نزدیک می کند یک راه ارتباطی دیگر نیز از سمت منطقه سبزدشت بافق بین دو استان یزد و کرمان ایجاد می‌شود.
انتهای پیام/
 



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.