ID : 26352598
مسئول انجمن اسلامی شهرستان اردکان:

نسل جدید باید دنباله رو انقلابی های واقعی باشند/برپایی نمایشگاه کتاب در ایام الله دهه فجر


مسئول انجمن اسلامی شهرستان اردکان: وظیفه ی نسل جدید این است که با واقعیت انقلاب روبرو شده و به دنبال افراد واقعا انقلابی بروند چرا که بعضی از افراد انقلابی بودند و در آخر مسیرشان از انقلاب جدا شد و از دیدی دیگر می توان به افرادی اشاره کرد که امام خمینی را ندیده اند اما عاشق امام و خط انقلاب هستند.

به گزارش یزدرسا به نقل از اردکان گویا؛ مسئول انجمن اسلامی شهرستان اردکان در خصوص برنامه های این انجمن در دهه فجر گفت: انجمن اسلامی اردکان در نظر دارد برای جشن دهه فجر چند نمایشگاه با محوریت انقلاب اسلامی برپا کند که در آن به چگونگی تشکیل، ادامه و سرانجام انقلاب پرداخته می شود.

حمید حاجی اسماعیلی افزود: برای دهه فجر مسابقه  کتاب خوانی نیز در نظر گرفته شده است که تمرکز این مسابقه بر تسخیر لانه جاسوسی و تاثیر آن در انقلاب است. همچنین سخنرانی انقلابی در فضای مجازی خواهیم داشت که در مدارس برگزار می شود و در آن به بررسی انقلاب سال 57 و چگونگی انقلاب در سال95 و طریقه برخورد با فضای مجازی پرداخته می شود که در کنار آن به انتخابات نیز گذری خواهیم زد.

این دبیر با اشاره به ویژگی های نسل جدید تصریح کرد: وظیفه ی نسل جدید این است که با واقعیت انقلاب روبرو شده و به دنبال افراد واقعا انقلابی بروند چرا که بعضی از افراد انقلابی بودند و در آخر مسیرشان از انقلاب جدا شد و از دیدی دیگر می توان به افرادی اشاره کرد که امام خمینی را ندیده اند اما عاشق امام و خط انقلاب هستند.

وی افزود: جوانان باید معیارهای مد نظر رهبر معظم انقلاب را برای انقلابی بودن در نظر بگیرند و طبق آن ها عمل کنند تا بتوانند آینده انقلاب را به خوبی رقم بزنند.

اسماعیلی مهمترین پیام بزرگداشت انقلاب اسلامی را رسیدن به انقلاب جهانی حضرت مهدی عنوان کرد و گفت: بزرگداشت انقلاب در حال حاضر بسیار لازم و ضروریست چرا که اهداف مردم آن زمان را برای انقلاب یاداوری می کند و هدف را برای نسل جوان مشخص می کند تا به سوی آن قدم برداشته و مسیر را گم نکنند.

 

انتهاي پيام/ر




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.