ID : 29101460

نشست هماهنگی ستاد احیای امر به معروف شهرستان های استان یزد در باغ پهلوان پور +تصاویر


دبیران ستاد احیای امر به معروف شهرستان های استان یزد در محل باغ پهلوان پور مهریز گرد هم آمدند و درمورد معضلات جامعه و احیای امر به معروف و نهی از منکر گفتگو کردند.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح مهریز؛ دبیر ستاد احیای امر به معروف استان یزد و معاونین این ستاد و نیز جمعی از دبیران ستاد امر به معروف شهرستان ها  در باغ پهلوان پور مهریز گرد هم آمدند و برنامه های خود را در سال پیش  رو  تشریح کردند.

یوسف مصیبی، معاون دستگاه های نظامی و قضایی ستاد امر به معروف و همچنین رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد، قوانین کلی حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را شرح داد و گفت: قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر قانون معین است و از دیگر قوانین حمایت می کند.

در ادامه حجت الاسلام محمد فخر الدینی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد نیز با اشاره به سیاست های کلی در جهت اجرا و احیای هر چه بهتر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی  مواردی را تذکر دادند. 

امام جمعه مهریز هم چنین با اشاره به حرکت عظیم حضرت امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: با همبستگی و اتحاد مسئولین و مردم می توان در احیای امر به معروف و نهی از منکر، این واجب فراموش شده، گام های موثری برداریم.

در پایان این مراسم، جمال اسلامی و محمد تقی زاده به ترتیب دبیر ستاد احیای امر به معروف شهرستان میبد و تفت شدند و حکم آنها توسط امام جمعه مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی اعطا شد.

گفتنی است؛ قانون حمایت از آمران به معروف ناهیان از منکر در فروردین سال 94 طی یک طرح دو فوریتی در مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

انتهای پیام/ج




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.