ID : 949941
امام جمعه محمد آباد یزد:

نظام مقدس جمهوری اسلامی زیباترین رزق معنوی است


امام جمعه محمد آباد یزد گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی زیباترین رزق معنوی برای ایران عزیز ما است.

به گزارش يزد رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد کاظم مدرسی در گردهمائی فرماندهان پایگاه های ادارات شهرستان یزد با اشاره به اهمیت رزق معنوی برای روح انسان اظهار داشت: همانطور که جسم انسان نیاز به رزق دارد روح انسان هم نیازمند رزقی معنوی است.

امام جمعه محمد آباد یزد در ادامه تلاش و نیاز به تنوع را لازمه رزق معنوی دانست و اظهار داشت: همانطور که در بدست آوردن ارزاق مادی باید تلاش کنیم و نیاز به تنوع داریم در رزق معنوی هم نیازمند کوشش و تنوع هستیم.

وی نماز، روزه، احسان و دوری از معصیت را از جمله ارزاق معنوی برشمرد و اضافه کرد: رزق معنوی هم گاهی مانند رزق مادی دچار مسمومیت و آفت هایی می گردد که در این زمینه شناخت محور مهمی خواهد بود.

حجت الاسلام مدرسی در بخش دیگری از سخنان خود نظام مقدس جمهوری اسلامی را از زیباترین ارزاق معنوی برشمرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی با ایثار گری جوانان و رهبری های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری به دست ما رسیده و این خود سرمایه بزرگی است.

امام جمعه محمد آباد کمک رسانی به هم نوعان، حفظ وحدت و حضور پر رنگ در عرصه های دینی را از جمله ویژگی های بسیجیان برشمرد و افزود:بایستی خطوط راهبردی قرآنی در هر پایگاهی مورد توجه واقع شود.

یادآوری می شود حجت الاسلام عادل فرمانده پایگاه مقاومت حضرت خاتم الانبیاء (ص) اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نیز در این مراسم گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی جهت بهره گیری از فیوضات معنوی می باشد.

اجرای برنامه توسط گروه همخوانی و مدیحه سرایی کوثر یزد از دیگر برنامه های این مراسم بود.

اقامه نماز جماعت و ضیافت افطار پایان بخش این گردهمائی بود.

منبع: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.