ID : 827141
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان:

نفوذ ایران برای دومین بار در تاریخ به آب های مدیترانه


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان در نخستین یادواره شهدای سرباز استان یزد با اشاره به اینکه ما در تاریخ تمدن ایران تا به حال توانسته ایم دو بار به سواحل مدیترانه دست پیدا کنیم گفت: دستیابی ما به به سواحل مدیترانه، یکی در دوران هخامنشیان بود که ما توانستیم با لشکر کشی به این سواحل دست پیدا کنیم، و امروز ما برای دمین بار ...

به گزارش خبرنگار یزد رسا، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان در نخستین یادواره شهدای سرباز استان یزد با اشاره به اینکه ما در تاریخ تمدن ایران تا به حال توانسته ایم دو بار به سواحل مدیترانه دست پیدا کنیم گفت: دستیابی ما به به سواحل مدیترانه، یکی در دوران هخامنشیان بود که ما توانستیم با لشکر کشی به این سواحل دست پیدا کنیم، و امروز ما برای دمین بار، از طریق دوست خود یعنی غزه و لبنان توانسته ایم بدون لشکر کشی بر آب های این سواحل دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام حسین طیبی‌فر در بخشی از سخنان خود به فتنه 88 اشاره و افزود: در فتنه 88 عده ای در صدد بودند از طریق ارتباط و نشست و برخاست خود با دشمنان این انقلاب و نظام را زمین گیر کنند اما موفق به این کار نشدند.

حجت الاسلام  طیبی‌فر به ملاقات گری سیک(( گری سیک در دوره‌های ریاست جمهوری جرالد فورد، جیمی کار‌تر و رونالد ریگان، عضو شورای امنیت ملی آمریکا بوده و در زمان وقوع انقلاب اسلامی ایران و تسخیر سفارت آمریکا در ایران، به عنوان دستیار امور ایران در کاخ سفید خدمت می‌کرده است))در زمان اصلاحات با مقامات ارشد ایرانی اشاره و گفت :گری سیک پس از بازگشت خود به کشورش در جمع خبرنگاران گفت: «من چگونه می توانم امروز خوشحال نباشم؟!  زیرا امروز عده ای در ایران زمام امور را در دست دارند که درصدند طومار اسلام را به هم بپیچند و با توجه به اینکه ما خواهان جدایی دین از سیاستیم، سیاستمداران امروز ایران کسانیکه با این طرز تفکر ما مخالف باشد از جمله رهبرشان را هم در این زمینه هدف قرار داده اند، کاری که ما در صحرای طبس با تکنولوژی خود نتوانستیم انجام دهیم.»

وی به قدرت پوشالی استکبار اشاره کرد و گفت: سرانگشت قدرت ملت اسلامی در جنگ 33 روزه لبنان و 8 روزه غزه به رخ اسرائیل کشیده شد طوریکه اسرائیل از چند کشور عربی درخواست نمود تا با میانجی گری خود حماس را قانع کنند تا به این جنگ پایان دهند.

چراغی که به خانه رواست به مسجد بردن حرام است!

وی با اشاره به انتقاد برخی از افراد در داخل مبنی براینکه ما نباید به غزه و لبنان کمک کنیم زیراچراغی که به خانه رواست به مسجد بردن حرام است گفت: امروز حماس و حزب الله به عنوان خط مقدم ما در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی اسرائیل و حمایت همه جانبه ی آمریکا ایستاده اند، همچنین انبار های مهمات و تجهیزات اسرائیل به منظور نابودی ایران تدارک دیده شده است که امروز در داخل خاک اسرائیل در حال استفاده شدن است. بنابراین این گفته که چراغی که به خانه رواست به مسجد بردن حرام است اشتباه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان خاطرنشان کرد: در سوریه نیز امروز دشمنان در صدند تا ابتدا عقبه ی حماس را بزنند و بعد به سراغ حماس و حزب الله بروند.

حجت الاسلام طیبی فر گفت:جایگاه ولایت وفقیه در زمان حضرت امام (ره) بسیار مقتدرانه درخشید و در ادامه به مقام معظم رهبری سپرده شد. اما سه نکته در این خصوص  وجود دارد.

نکته اول:در زمان حضرت امام (ره) چون ایشان بنیانگذار این حکومت بوده اند افراد حرفی را نمی زدند و حرف ایشان قانون بود اما مقام معظم رهبری باید از قانون صحبت کند.

نکته دوم: در زمان رهبری امام خمینی (ره) همه اطرافیان مبلغ و هم نظربا امام (ره) بودند، اما در زمان مقام معظم رهبری اطرافیان خودشان مدعی رهبری هستند و خود را هم تراز و یا گاهی بالاتر از حضرت آیت الله العظمی خامنه ای می دانند.

نکته سوم:افرادی که در زمان حضرت امام (ره) همیشه، همراه و یار امام بودند، در زمان فعلی بعضی از همان افراد مخالف ایشان هستند و گاهی حتی با بیگانگان هم صدا می شوند و با آن ها همکاری می کنند وهمین افراد فتنه ۸۸ را تشکیل می دهند.

وی حرکت دشمنان را برای شکستن انقلاب به حرکت ملخی تشبیه کرد و گفت:  وقتی چند ملخ در یک باغ دیده می شوند باید باغبان مواظب تخمگذاری ملخ باشد زیرا پس از مدت کوتاهی ملخ ها سر از خاک بیرون می آورند و باغ سرسبز، ظرف چند ساعت تبدیل به خشکستان می شود.

مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) افزود: دشمن برای اینکه ضربه بزند به نظام اسلامی و آن سیلی که در دوران انقلاب اسلامی خورد بتواند جبران کند مانند حرکت ملخی تخمگذاری کرد وبا نفوذ در برخی بخش ها نیروهای خود را پرورش داد و در فتنه 88 نمایان شد .حتی در زمان حضرت امام(ره) هم کسانی که با چهره پنهان، خودشان را جا زده بودند و دم از ولایت فقیه می زدند بعدا آن را انکارکردند.

 

 

 

 

 

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.