ID : 7580875
فرماندار در دیدار صمیمانه با اصحاب رسانه تفت:

نقد سازنده و اصلاح گر رسانه ها، چراغ راه مسئولان است


فرماندار تفت در دیداری صمیمانه با خبرنگاران فعال شهرستان از خدمات و تلاش های آنان در اطلاع رسانی از خدمات عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی فرمانداری تفت، " محمود زارع" در این نشست که در محل فرمانداری تفت برگزار شد با گرامیداشت 17 مردادماه، سالروز شهادت شهید والامقام محمود صارمی، که به روز خبرنگار نامگذاری شده، این روز را به خبرنگاران سختکوش و کم توقع شهرستان تفت تبریک گفت و اظهار داشت: خبرنگاران بیشترین نقش را در روشنگری و بیداری افکار عمومی هر جامعه بر عهده دارند.

فرماندار تفت با بیان این که خبرنگاران چراغ فروزان عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی هستند ادامه داد: نقد سازنده و اصلاح گر، چراغ راه مسئولان در مسیر خدمت رسانی مردم است که این مسئولیت خطیر بر عهده جامعه خدوم خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات نهاده شده است.

زارع با بیان این که خبرنگاران می توانند مشاوری امین برای مدیران و مسئولان باشند به رویکرد مثبت دولت تدبیر و امید به عرصه های خبر و اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: به لطف نگاه باز و روحیه انتقادپذیری که بر دولت حاکم است فضا برای فعالیت شایسته در عرصه های مطبوعاتی کاملا مهیا شده است که این موضوع پویایی فرهنگی را در جامعه به ارمغان می آورد.

فرماندار تفت با اشاره به در پیش بودن هفته دولت بر انعکاس شایسته دستاوردها و خدمات دولت در عرصه های مختلف تاکید کرد و افزود: اطلاع رسانی مناسب و شایسته از دستاوردهای دولت، روح امیدواری را در جامعه  دمیده و نشاط و شادابی را در جامعه تقویت خواهد کرد.

در ادامه این نشست با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از خدمات خبرنگاران شهرستان تجلیل شد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.