ID : 7817819

نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای با حضور علی‌اکبر صالحی افتتاح شد


نمایشگاه خرابکاری صنعتی نیز همزمان با هفته دولت در محل سازمان انرژی اتمی افتتاح شد/ دبیر کمیته امنیت فناوری هسته‌ای: آلمان، فرانسه، انگلیس و آمریکا در صدد خرابکاری در صنعت هسته‌ای ما هستند.

به گزارش یزدرسا به نقل از«نسیم» اصغر زارعان، دبیر کمیتة امنیت فناوری هسته‌ای در مراسم افتتاحیه مقابله با خرابکاری صنعتی با بیان اینکه رویکرد بیگانگان کند کردن فعالیت‌های هسته‌ای و هدف قرار دادن زیرساخت‌های هسته‌ای کشور است، اظهار داشت: دشمنان این رویکرد را در اقصی نقاط کشور دنبال می‌کنند و در این زمینه آزمایشگاه در ایالت نیومکزیکو امریکا ایجاد شده که بزرگترین مرکز تحقیقات هسته‌ای دنیا است که در آنجا با تعامل با یکدیگر به صورت پکیج در صدد خرابکاری در صنعت هسته‌ای کشور هستند.


وی افزود: تا به حال تمام خرابکاری‌ها با همکاری وزارت اطلاعات خنثی و امید دشمن تبدیل به ناامیدی شده است.


زارعان با بیان اینکه آلمان، فرانسه انگلیس با سرکردگی امریکا در صدد خرابکاری در صنعت هسته‌ای ما هستند گفت: می‌توانیم اعلام کنیم سکان‌داری شناسایی خرابکاری در صنایع، از صنعت هسته‌ای شروع شد و به دیگر سازمان‌ها تعمیم پیدا کرد. در طول سال گذشته چندین مورد اقدام به خرابکاری در حوزة بدافزار در صنعت هسته‌ای داشتیم که پیش از راه‌اندازی واحدها شناسایی شد.


دبیر کمیتة امنیت فناوری هسته‌ای در پایان خاطر نشان کرد: این نمایشگاه به مدت 3 ماه برگزار می‌شود که در این راستا از دستگاه‌های مختلف دعوت می‌کنیم از این نمایشگاه بازدید کنند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.