ID : 10556894
تا 25 دی ماه نمایشگاه هرات برپا خواهد بود

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و رضایت نسبی مردم هرات


نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با استقبال خوب مردم هرات آغاز به کار کرد در این نمایشگاه که نسبت به سال گذشته از تنوع کالایی و کیفی اجناس برخوردار است در حسینیه صاحب الزمان(عج) ایجاد شده است.

به گزارش یزد رسا به نقل از طنین خاتم، نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا هر ساله  با هدف تنظیم بازار در شهرهای مختلف کشور برپا می شود و غرفه دارانی از شهرها و استان های مختلف در آن شرکت می کنند. در حال حاضر این نمایشگاه در مرکز شهرستان خاتم (هرات)  نیز چند روزی است که برپا شده و روزهای پایانی خود را سپری می کند.

 

بالاخره با همه مشغله‌هایم توانستم برای بازدید از نمایشگاه بروم خیلی شلوغ بود جا برای پارک ماشین به سختی پیدا می‌شد اصلا فکر نمی‌کردم استقبال تا این حد باشد نمایشگاه مملو از جمعیت بود. –

با یک نگاه می‌شد هدف افراد را از حضور در نمایشگاه فهمید، عده‌ای که کاملا مشخص بود برای خرید نیامده بودند و فقط با هدف اشغال فضا به نمایشگاه در آنجا حضور داشتند و عده‌ای نیز صادقانه به دنبال اجناس مورد نیازشان می‌گشتند.

با توجه به گرانی و هزینه‌های بالا وجود نمایشگاه‌هایی با اجناس باکیفیت و تا حدودی ارزان قیمت گاهی می‌تواند برای عده‌ای که تا حدودی وضع مالی چندان مناسبی ندارند، مفید باشد.

با یکی از همهشهریانی که برای خرید آمده بودم  در مورد اجناس موجود در نمایشگاه سوال کردم خانم محمدی گفت : همه چیز هست «از شیر مرغ تا جون آدمی‌زاد»... هر چه بخواهیم در این نمایشگاه پیدا می‌شود از کیف و کفش گرفته تا مواد خوراکی و لبنیات. گویا همه این نمایشگاه را بهترین فرصت دیدند تا بتوانند محصولات خود را عرضه کنند.

یکی از غرفه‌داران است که از فروشش بسیار راضی است؛ وی گفت: سعی کردم اجناس با کیفیتی را بیاورم قیمت‌ها هم تا حدودی رضایت بخش است و مردم راضی بودند.

یکی دیگر از همهشریان گفت : بیشتر کالاهایی که در نمایشگاه عرضه شده است کیفیت متوسطی دارد تا با قدرت خرید بیشتر مردم مطابقت داشته باشد

.یک شهروند دیگر نیز از کیفیت اجناس نمایشگاه اظهار رضایت می کند و می گوید: در نمایشگاه های قبلی، بیشتر کالاهای با کیفیت پایین عرضه می شد، اما در این نمایشگاه کیفیت اجناس ارایه شده، خوب است .

 

در یک بازدید یکساعته از نمایشگاه  و گفتگو با چند همشهری میتوان گفت که اکثرا از اجناس موجود در نمایشگاه رضایت داشتند  و نمایشگاه امسال را نسبت به دوره های قبل بهتر ارزیابی کرده بودند .

 

طنین خاتم، با توجه به گرانی و هزینه‌های بالا وجود نمایشگاه‌هایی با اجناس باکیفیت و تا حدودی ارزان قیمت گاهی می‌تواند برای عده‌ای که تا حدودی وضع مالی چندان مناسبی ندارند، مفید باشد.

 

این نمایشگاه  از 16 دیماه تا 25 دی ماه با 25 درصد تخفیف برگزار شده است .

انتهای پیام/ع






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.