ID : 11546104
رئیس اتاق اصناف استان یزد خبر داد

نمایشگاه فروش بهاره به مدت 10 روز در یزد برپا است


رئیس اتاق اصناف استان یزد از برپایی نمایشگاه فروش بهاره در یزد خبر داد و گفت: این نمایشگاه از امروز به مدت 10 روز در یزد دایر خواهد بود.

به گزارش یزد رسا، محمدمهدی باغستانی ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از 17 تا 26 اسفند ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های یزد در قالب 280 غرفه برپا خواهد بود

 

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه انواع کالاهای مورد نیاز مردم شامل پوشاک، مواد غذایی، کیف و کفش، آجیل و خشکبار و ... با حضور غرفه‌دارانی از اصناف، صنایع، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان با 15 درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

 

رئیس اتحادیه صنف پوشاک استان یزد همچنین از حضور غرفه‌دارانی از استان‌های تهران و خراسان رضوی در این نمایشگاه خبر داد و عنوان کرد: این استان‌ها 12 غرفه در این نمایشگاه دایر خواهند کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه حضور صنایع تولیدی می‌تواند در بهبود کیفیت محصولات ارائه‌ شده در نمایشگاه اثرگذار باشد، خاطر نشان کرد: اولویت ارائه غرفه به صنایع، تولید‌ی‌ها و سپس توزیعی‌هاست و از این طریق تلاش ‌شده کالاهای دارای کیفیت به دست مردم و بازدیدکنندگان از نمایشگاه برسد.

 

باغستانی در مورد کل نمایشگاه‌های دایر شده در استان یزد نیز عنوان کرد: این نمایشگاه‌ها باید دارای مجوز باشند و برای هر نمایشگاهی باید یک کمیته شامل اصناف، شهرداری، اماکن، بازرگانی و ... مجوز صادر کنند.

 

وی با بیان اینکه با نمایشگاه‌های فاقد مجوز برخورد قانونی می‌شود، بیان کرد: ستادی متشکل از میراث، اصناف، اماکن و ... در زمینه برخورد با نمایشگاه‌های متخلف و غیرمجاز تصمیم‌گیری خواهند کرد.

 

رئیس اتاق اصناف یزد یادآور شد: امسال تاکنون فقط دو نمایشگاه صنایع دستی مجوز برپایی نمایشگاه برپا کرده‌اند که این نمایشگاه‌ها یکی در باغ دولت‌آباد از 28 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین ماه سال آتی و دیگری در بوستان ناجی از 25 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین ماه سال آتی دایر خواهد بود.

 

باغستانی با بیان اینکه در برخی نمایشگاه‌های غیرمجاز اقدام به عرضه سوغات به ویژه شیرینی‌های سنتی نامرغوب می‌کنند، عنوان کرد: با نمایشگاه‌ها هماهنگ شده تا در صورت نیاز به راه‌اندازی غرفه‌ای از هر صنف در نمایشگا‌ه‌ها، با اتحادیه آن صنف هماهنگی‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.