ID : 2168596
از فردا به مدت پنج روز؛

نمایشگاه و فروشگاه عفاف و حجاب در یزد دایر می شود


نمایشگاه و فروشگاه عفاف و حجاب با عنوان «ساتر بهشتی» در دانشگاه علم و هنر یزد به مدت پنج روز دایر می شود.

به گزارش یزد رسا، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و هنر یزد در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر یزد، از گشایش نمایشگاه و فروشگاه عفاف و حجاب با عنوان ساتر بهشتی ویژه خواهران در این دانشگاه از 11 لغایت 15 اسفندماه خبر داد.

حامد صدر گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب به منظور ترویج و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب، آشنایی دانشجویان با ارائه مدل‌های ایرانی و اسلامی و به همت بسیج دانشجویی و با همکاری ستاد مردمی عفاف و حجاب یزد در دانشگاه علم و هنر یزد واقع در بلوار دانشجو دایر می شود.

وی از ارائه محصولات فرهنگی حجاب در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: در این نمایشگاه انواع چادرها اعم از دانشجویی، لبنانی، قجری، شالی و خاتون با تخفیف ویژه ارائه می‌شود.

صدر با بیان اینکه فروش کتاب، انواع لوح فشرده با موضوعات حجاب، عفاف و مفاهیم اخلاقی در این نمایشگاه با تخفیف ارائه می‌گردد، افزود: این نمایشگاه به مدت 5 روز از 11 اسفند ماه لغایت 15 اسفند ماه از ساعت 9 صبح الی 17 بعد ازظهر برای بازدید عموم علاقمندان دایر است.

وی با اشاره به ویژگی‌های غنی فرهنگ ایرانی و اسلامی ابراز داشت: دشمن با وارد کردن فرهنگ غربی سعی دارد جامعه را از سبک اسلامی دور کند.
صدر با تاکید بر اینکه سبک زندگی دینی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی در جامعه باید گسترش یافته و تبیین شود، گفت: همه مردم باید در راه احیای ارزش‌های مقدس دینی که برگرفته از مبانی اسلامی است، حرکت کنند.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.