ID : 1538283
خطوط رسانه های ضد انقلاب

نمایش "چهره ی سیاه" از خانواده های ایرانی


این که اصرار می شود اغلب خانواده های ایرانی به همجنس گرایی و کودک آزاری مشغولند شبهه ای است که تلاش های فراوانی می شود تا در فضای ایران جا بیافتد.

به گزارش یزدرسا، یکی از خطوطی که رسانه های ضد انقلاب در مطالب جدید خود به جهت نمایشی سیاه از فضای خانواده های ایرانی در دست دارند،وجود فضای ناامن در خانواده،وجود همجنسگرایی در خانواده و در عین حال اصرار بر آزار جنسی در خانواده های ایرانی است.
پس از آخرین گزارش دیده بان که نگاهی به مطلب بی بی سی بود. اینبار نوبت صدای آلمان بوده که با استناد به سخنان یک روانشان ایرانی مطلب مد نظر خود را به نمایش بگذارد.
 

 

dw



در این مطلب که بهانه معرفی یک موسسه روانشاسی نگاشته شده است مصاحبه شونده مدام اصرار دارد که در خانواده های ایرانی کودک آزاری بشکل گسترده ای وجود دارد.
بخشی از سخنان وی اینگونه است:
در دوران انترنی با مراجعه‌‌کننده‌ی خانمی مواجه شدم که از سوی پدرش مورد آزار جنسی واقع شده بود. به من گفت که در خانواده‌ای زندگی می‌کند که از چهار فرزند، سه فرزند مورد آزار جنسی قرار گرفته و تنها یک نفر مقابل پدر ایستاده بود. شخصی که توانسته بود خود را از این اتفاق برهاند، توجه‌ام را به خود جلب کرد. مطالعه روی آن فرد برایم خیلی مهم بود. هنوز نمی‌دانستم که آزار جنسی تا چه اندازه در ایران وجود و گسترش دارد.
در دوران کودکی بسیاری از آزارهای جنسی در داخل خانواده و به وسیله نزدیکان روی می‌دهد و این باعث می‌شود که "قبح" همه چیز از آن پس برای کودک آزاردیده فرو ریزد.
کسی که برادر یا پدر فرد است، باید در همین نقش باقی‌ بماند. وگرنه تمام نظام اخلاقی و ارزشی فرو می‌ریزد و روان فرد دچار آسیب‌های جبران‌ناپذیر می‌شود.
هر کودکی از پدرش و بعد برادرش انتظاراتی دارد. به محض آن‌که این خطوط بر هم خورند، این رویداد نابخشودنی خواهد شد. آدم‌های زیادی برای من زاری کردند که «این همه زن، چرا پدرم به من دست زد؟
هرچه آدم‌ها به هم نزدیک‌تر باشند، تبعات روان‌شناختی آزار جنسی شدیدتر است. پسر همسایه را می‌توان بخشید اما بخشیدن پدر خیلی سخت خواهد بود. تبعات این مسئله علاوه بر خشم‌، افسردگی ‌و احساس گناه‌، رابطه‌ی زناشویی آتی این فرد را نیز احتمالا خدشه‌دار خواهد کرد.
با شمار زیادی از زنان روسپی ‌از نزدیک نشست و برخاست داشتم. طی تحقیقاتم متوجه شدم که نزدیک به یک چهارم این خانم‌ها در دوران کودکی در محیط خانواده‌ی خود مورد آزار جنسی اطرافیان خود قرار گرفته بودند

در خصوص نشر چنین مطالب سیاهی از سبک زندگی ایرانی در رسانه های ضد انقلاب گفتنی است،پیگیری چنین موضوعاتی همواره در کنار بحث دین گریزی در ماهواره ها بعنوان همپوشانی ترویج زندگی غربی اتفاق می افتد.
چنین موضوعاتی که برای نمایش خانواده های ایرانی مکررا منتشر می شود برای خانواده هایی که اندکی به مبانی اسلامی آشنا باشند باور پذیر نیست به جرات می توان اذعان کرد دین گریزی و ترویج زندگی ماهواره ای می تواند برخی خانواده هایی را که به فرقه هایی همچون بهائیت گرایش دارند به چنین مباحثی آلوده کند.
 

roz

 


اینکه اصرار می شود اغلب خانواده های ایرانی به همجنس گرایی و کودک آزاری مشغولند شبهه ای است که تلاش های فراوانی می شود تا در فضای ایران جا بیافتد.

 

منبع:دیده بان

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.