ID : 8382967
سالک:

نمی‌توانیم گسترش فرهنگ قرآن و عترت را دست انسان‌های معلوم‌الحال بدهیم


رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «نسیم» افزود: آقای جنتی در نصب معاونت‌ها و مدیران دقت کند/ سکولارها، لیبرالها و فعالین فتنه نباید در دستگاه‌های فرهنگی مورد استفاده قرار بگیرند.

به گزارش یزدرسا ،احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی در گفتگو با «نسیم» در خصوص انتصاب "داوود دشتبانی"(از فعالین فتنه) بعنوان مسئول حوزه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد، گفت: عنوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ما موضوعی را تعریف می‌کند و آن عبارت از این است که جامعه‌ای که می‌خواهد تحت هدایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرد باید آن جامعه از مسئولینش مطمئن باشد؛ مردم به نظام جمهوری اسلامی اعتماد دارد و این اعتماد نباید شکسته شود.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: نکته دیگری که باید به آن توجه شود این است که در وزارت ارشاد مجموعه ارزش‌های دینی و اسلامی باید منتشر شود.


رئیس کمیسیون فرنگی تصریح کرد: نمی‌توانیم سرنوشت گسترش فرهنگ قرآن و عترت را  دست انسان‌های معلوم‌الحال بدهیم؛ آقای جنتی باید در نصب معاونت‌ها و مدیران دقت کند و کسانی که سکولار یا لیبرال هستند، در فتنه فعال بوده‌اند و یا متهم به این دست مسائل هستند، نباید در دستگاه‌های فرهنگی و اسلامی مورد استفاده قرار بگیرند.


سالک در پایان گفت: سرنوشت مردم آنهم در بحث قرآن باید در اختیار افراد مومن، متدین، قرآن شناس و عالم باشد؛ این افرادی که لیاقت ندارند نباید در مسائل دینی به کار گرفته شوند؛ ما از آقای حشمتی تعجب می‌کنیم که چگونه این فرد را نصب کرده‌اند و بیشتر از آقای وزیر تعجب می‌کنیم که چرا نظارت ندارند. 

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.