ID : 40041479
تحلیلگر سیاسی:

نگاهی به وضعیت رژیم صهیونیستی در چند دهه اخیر روند رو به اضمحلال این رژیم را به وضوح نشان می‌دهد


رضایی گفت: ضعف رژیم صهیونیستی و روند رو به اضمحلال این رژیم امروز دیگر برای خیلی‌ها مبرهن شده است.

حسن رضایی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس ابتکار بی‌نظیر امام خمینی (ره) بود که موجب شد تا مسلمانان جهان توجه ویژه‌ای به آرمان فلسطین داشته باشند.

وی افزود: همین امر موجب شده که مسلمانان در سراسر جهان هر ساله در ماه مبارک رمضان به طور ویژه به مسئله مهم فلسطین توجه کنند و فلسطین به کانون توجهات تبدیل شود.

تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار داشت: امروز فقط مسلمانان نیستند که از جنایت‎های رژیم صهیونیستی ابراز برائت می‌کنند بلکه امت‌های دیگر در کشورهای مختلف به مظلوم بودن مردم فلسطین و جنایت‌های اسرائیل پی برده‌اند و در قبال آن موضع دارند.

رضایی خاطرنشان کرد: ضعف رژیم صهیونیستی و روند رو به اضمحلال این رژیم امروز دیگر برای خیلی‌ها مبرهن شده است به‌طوری‌که نگاهی به وضعیت اسرائیل در چند دهه اخیر به وضوح این واقعیت را نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: وقتی به نتایج و سرانجام جنگ‌های مختلفی که صهیونیست‌ها طی چند دهه اخیر آن‌ها را آغاز کرده‌اند نگاه کنیم می‌بینیم که رژیم صهیونیستی به شدت شکننده است و دیگر خبری از اسرائیل چند دهه قبل نیست.

کارشناس سیاسی تصریح کرد: البته آمریکا به عنوان اصلی‌ترین حامی اسرائیل نیز به این مهم پی برده است که دیگر مانند گذشته نمی‌تواند روی این رژیم حساب کند و نه تنها رژیم صهیونیستی همانند قبل برای آمریکا و استکبار آورده‌ای ندارد، بلکه هزینه‌های هنگفتی نیز برای آن‌ها دارد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.