ID : 16074897
امیر عبداللهیان:

نگاه واقع‌گرایانه نسبت به حل بحران سوریه را ضروری دانست


معاون مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در دیدار با معاون وزیر امورخارجه با تأکید بر ضرورت مبارزه علیه تروریسم، پیگیری روند حل‌وفصل سیاسی را مهم و ارائه تصویر روشن از آینده سوری‌ها را ضروری دانست.

به گزارش یزدرسا ،در ادامه مذاکرات اخیر حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل و در چارچوب رایزنیهای ایران و اتحادیه اروپا درخصوص مسائل منطقه، صبح امروز هلگا اشمیت معاون سیاست خارجی اتحادیه اروپا با امیرعبداللهیان دیدار و پیرامون تحولات منطقه بویژه سوریه گفتگو کرد.


معاون وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به رایزنی جمهوری اسلامی ایران و اتحادیـه اروپا درخصوص مسائل منطقه از جمله سوریه، نگاه واقع گرایانه نسبت به حل بحران سوریه را ضروری دانست.


هلگا اشمیت که برای شرکت در نشست امنیتی مونیخ در تهران بسر می برد ، در این دیدار با تأکید بر ضرورت مبارزه علیه تروریسم ، پیگیری روند حل و فصل سیاسی را مهم و ارائه تصویر روشن از آینده سوریها را ضروری دانست.


دو طرف از تمامیت ارضی و وحدت سوریه و ارائه راهکارهای منطقی جهت بازگشت مهاجران و آوارگان سوریه به کشورشان و استمرار گفتگوها بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اروپا را خاطرنشان ساختند.

منبع:نسیم

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.