ID : 35477138
معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح:

نیروهای مسلح در چشم انداز 20 ساله جلوتر از بقیه هستند/«جنگ تمام عیار» را آمریکا علیه ایران معنا کرده است


معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: ما در قوه قضائیه و در نیروهای مسلح باید خوب به مردم خدمت رسانی کنیم و سعی کنیم سختی مردم را از روی دوش آن ها برداریم.

به گزارش یزدرسا محمود صفری پیش از ظهر امروز در جلسه معرفی دادستان عمومی نیروی انتظامی یزد گفت: اقتداری که نیروهای مسلح دارند یکی از ارزشمندترین سرمایه‌هایی است که کشور ما دارد.

وی افزود: اینکه چرا نیروهای مسلح در برنامه چشم انداز 20 ساله جلوتر از بقیه هستند به خاطر این است که مدیریت این نیروها به طور مستقیم بر عهده مقام رهبری است و تنها تشکیلاتی که رهبری مستقیم مدیریت می کنند نیروهای مسلح هستند.

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح ایران اظهار داشت: خدا را شکر می کنیم از این شرایط خوبی که نیروهای مسلح دارند. این وضعیت ساده به دست نیامده و خون های پاکی نثار شده تا این جایگاه به دست بایید.

صفری ادامه داد: این جایگاه با سستی و تنبلی و کوتاهی به دست نیامده است، بلکه این با اراده قوی و محکم و پایمردی به دست آمده است.

وی با اشاره به جایگاه نظام جمهوری اسلامی و اذعان صاحب نظران غربی به جایگاه برجسته نظام، گفت: ما باید قدر این نعمت بزرگ و این عزتی که به واسطه پایمردی ها به دست آوردیم را بدانیم و در عمل سپاسگزار و شاکر آن باشیم.

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح یادآور شد: آمریکا تمام عیار به جنگ آمده و جنگ هم جنگ اقتصادی است تا ما را از پای در بیاورد. پشت پرده و با کنایه هم نگفته بلکه خیلی صریح گفته من شما را زمینگیر می‌کنم.

صفری تأکید کرد: این دشمنی هم به خاطر این است که ما روی پای خودمان ایستاده ایم. آمریکا می‌گوید اگر قرار باشد این روند ادامه پیدا کند کشورهایی که من بر روی آن ها سلطه دارم دیگر نمی توانم سلطه ام را ادامه بدهم، لذا تمام عیار وارد میدان جنگ شده است.

وی اضافه کرد: حال وقتی ما در جنگ هستیم آیا می‌شود که معمولی عمل کنیم؟ وقتی می خواهیم در برابر جنگ آن ها بایستیم نباید عادی و معمولی کار کنیم، بلکه باید با تمام وجود و جهادی کار کنیم وگرنه کم می‌آوریم.

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: او می خواهد ما را از هستی ساقط کند و شفاف هم این را گفته. دشمن به دنبال این است که مردم را از نظام دور کند و امید و اعتماد آن ها را از نظام بگیرد. دشمن می خواهد بگوید این نظام کارآمد نیست.

صفری خاطرنشان کرد: ما باید در شرایط اقتصادی کنونی هر کاری که بتواند سختی را از مردم به ویژه اقشار پایین دست بگیرد انجام بدهیم. ما در قوه قضائیه و در نیروهای مسلح باید خوب به مردم خدمت رسانی کنیم و سعی کنیم سختی مردم را از روی دوش آن ها برداریم.

وی ادامه داد: تلاش کنیم خدمتی که به آن ها ارائه می دهیم خوب تر و با کیفیت بهتر باشد. اگر مشکلات و تنگناهای اقتصادی مردم را اذیت می کند طوری عمل کنیم که دیگر رفتار من کارمند آن ها را اذیت نکند. برخورد من آن ها را دچار آسیب نکند.

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: الحمدلله نیروهای مسلح در حوزه نگهداری از مرزها و پیشگیری از نفوذ اشرار و کسانی که می‌خواهند امنیت ما را خدشه دار کنند، مردانه ایستاده اند و ان شاالله همین راه را ادامه می دهند.

صفری گفت: وظیفه آن‌ها این است که اجازه ندهند که امنیت این کشور مخدوش بشود و وظیفه آن ها این است که اجازه ندهند قاچاق وارد شود و اقتصاد ما را مختل کند و به تولید کشور لطمه بزند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.