ID : 11018744
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد:

نیروگاه برق زباله سوز یزد با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال به بهره برداری رسید


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد از بهره برداری نیروگاه برق زباله سوز استان در راستای افزایش سطح نظارت بر نحوه تخلیه پسماندها و با صرف هزینه ای معادل 800 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش یزدرسا، نیروگاه برق زباله سوز استان در راستای افزایش سطح نظارت بر نحوه تخلیه پسماندها و با صرف هزینه ای معادل 800 میلیون ریال،به بهره برداری رسید.

 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد از اتمام طرح برق رسانی به محل گود زباله خبر داد که با صرف هزینه ای بالغ بر 800 میلیون ریال به انجام رسیده است.

 

حمیدرضا رحیمدل افزایش سطح کنترل رفت و آمد و نظارت بر نحوه تخلیه پسماندهای عادی و ساختمانی خاک و نخاله، کنترل و جلوگیری از تخلیه های غیرمجاز و افزایش سطح ایمنی و حفاظتی محل با نصب دوربین مدار بسته و افزایش سطح بهداشتی و ایمنی پرسنل محل دفن را از جمله مزایای این طرح برشمرد.

 

وی طول مسیر اجرای  پروژه را 1000 متر عنوان کرد  که در آن عملیاتی از قبیل تسطیح، حفر چاله، تیرگذاری و انتقال شبکه انجام شده است.

 

مدیرعامل سازمان پسماند همچنین اجرای این طرح را به دلیل تردد شبانه روزی 150 خودرو حمل زباله در مسیر که بیشترین آن در شب انجام می شود، مهم ارزیابی کرد و گفت: این طرح افزایش دید رانندگان را در شب باعث می شود و کاهش حوادث جاده ای را به دنبال دارد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.