ID : 16716857
خطیب جمعه بافق:

هدف آمریکا از مسائل هسته ای نفوذ در کشور است/اثر نویسندگان جامعه را به سمت ارزش ها سوق دهد


حجت السلام سلیمانی گفت:آمریکا می خواهد هم نفود سیاسی ،اقتصادی و امنیتی کند .هدف آمریکا در جریانات هسته ای فقط وفقط نفوذ در کشور ایران است .

به گزارش یزد رسا به نقل از بافق خبر، خطیب جمعه شهرستان بافق حجت الاسلام سلیمانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به دیدار دانشگاهیان با مقام معظم رهبری گفت : در این دیدار مسائلی مطرح شد که برای فضای دانشگاه  دانشگاهیان  یک حرکت توفنده بود و مسیر را برای آنها مشخص کرد که در این مسیر گام برداند. 

وی در مورد راه های نفوذ دشمن اظهار داشت: آمریکا می خواهد هم نفود سیاسی ،اقتصادی و امنیتی کند .هدف آمریکا در جریانات هسته ای فقط وفقط نفوذ در کشور ایران است .

جحت الاسلام سلیمانی گفت : شاید در بحث اقتصادی آنها بیایند وبخواهند سرمایه گذاری کنند ولی اگر راهی برای استعمار کشور ما باشد وبا موضع گیری ما در مقابل آنها به اقتصاد کشور ضربه بزند هیچ ارزشی ندارد.

خطیب جمعه بافق یکی از راههای نفوذ را فرهنگ اعلام کرد وبیان داشت : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول این ۴ دهه دنباله روی ارزشهای اسلامی وامام خمینی ( ره) ومقام معظم رهبری بوده  است . هدف دشمن این است تا دیدگاه خود را در کشور ما اعمال کند و فرهنگ غرب را جایگزین فرهنگ اصیل ایرانی واسلامی ما کند.

وی اظهار کرد: اگر تاریخ را بررسی کنید آنها در تلاشند به صورت آرام فرهنگ جامعه ما را عوض می کند که هم این روزها در نوع بعضی از پوشش ها دیده می شود. اگر این انقلاب تا کنون باقی مانده است به خاطر حفظ همین ارزشها و فرهنگ غنی اسلامی ایرانی است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به تلاش دشمن جهت نفوذ امنیتی آن هم از طریق بازدید از مراکز امنیتی اشاره کرد وگفت:دشمن به بهانه هسته ای از مراکز امنیتی می خواست بازدید کند که مقام معظم رهبری فرمودند : بنده اجازه نمی دهم .

نماینده ولی فقیه شهرستان بافق دررابطه با نفوذ سیاسی گفت: ما دیپلماسی را قبول داریم . اما اینکه بگویند رابطه خود را با فلان کشور تقویت کنید وبا فلان کشور قطع کنید قابل قبول نیست .

خطیب جمعه با اشاره به اقتصاد مقاومتی وسالگرد خود کفایی گندم بیان داشت: ما می توانیم در تمام عرصه ها خودکفا باشیم . با اینکه خشکسالی در بعضی نقاط کشور وجود دارد اگر در سال هم دلی وهم زبانی مسئولین در کنار مردم زمینه را آماده کنند ومردم کمر همت را ببندند دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی با توجه به آغاز ماه صفر و ورود کاروان اسرای کربلا به شام علت برخورد مردم شام را با کاروان اسرای اهل بیت چنین بیان کرد : بی بصیرتی وعدم شناخت مردم شام در مورد اهل بیت پیامبر( ص) باعث شد بالاترین جنایات به اهل بیت امام حسین علیه السلام روا داشتند.

خطیب جمعه بافق در پایان به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد ودر مورد اهمیت کتاب گفت: بالاترین خیانت در حق کتاب آن است که در کنار کتابخانه ها خاک بخورد و ناشران کتابهایی را منتشر کنند تا جامعه را بسمت ارزشها سوق دهد.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.