ID : 9873499
امام جمعه اشکذر:

هدف جریان تکفیری دور کردن اذهان عمومی از مسئله قدس و فلسطین است


امام جمعه اشکذر گفت: رهبری معظم انقلاب با بیان اینکه جریان تکفیری به دنبال انحراف اذهان عمومی از مسئله قدس و فلسطین و مخدوش کردن چهره اسلام است؛ خطر تکفیری ها را برای جهان اسلام گوشزد کردند.

گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نمازجمعه اشکذر ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز ولادت امام کاظم (ع) به بیان روایتی از ایشان پرداخت و گفت: امام کاظم (ع) در روایتی به مومنین توصیه می کنند که ساعات روز خود را به چهار قسمت تقسیم کنید.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" امام جمعه اشکذر در توضیح این روایت افزود: ساعتی را برای عبادت و بندگی خداوند متعال صرف کنید، ساعتی را برای تامین نیازهای دنیوی و امرار معاش خرج کرده، قسمت سوم را به معاشرت با خوبان اختصاص دهید و قسمت آخر زمان خود را صرف لذات حلال دنیوی بکنید.

امام جمعه اشکذر در ادامه به سالروز شهادت آیت الله مدرس نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این روز را به عنوان روز مجلس نام گذاری کردند تا نمایندگان مردم به تعصی از وی امورات خود را تنظیم کنند.

وی با اشاره به برپایی اجلاس اندیشمندان جهان اسلام که در شهر قم برگزار شد، این همایش بزرگ را اتفاق بسیار خوبی برای جهان اسلام توصیف کرد و گفت: رهبری معظم انقلاب با بیان اینکه جریان تکفیری به دنبال انحراف اذهان عمومی از مسئله قدس و فلسطین و مخدوش کردن چهره اسلام است؛ خطر تکفیری ها را برای جهان اسلام گوشزد کردند.

حجت الاسلام طالبیان همچنین به سالروز شهادت حضرت رقیه (س) اشاره کرد و گفت: شهادت ایشان نقش به سزایی در ماندگاری نهضت و قیام اباعبدالله داشته است.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.