ID : 9894271
مسئول واحد خدمات شهری شهرداری ابرکوه:

هرخانواده روزانه یک کاغذ دور بریزد می توان با آن کاغذها یک زمین 3 ونیم هکتاری را فرش کرد


مسئول واحد خدمات شهری شهرداری ابرکوه گفت: اگر هر خانواده روزانه یک کاغد دور بریزد، می توان با آن کاغذها یک زمین 3 و نیم هکتاری را فرش کرد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، محسن فلاح زاده مسئول واحد خدمات شهری شهرداری ابرکوه ضمن بیان اینکه کاغذ زباله نیست اظهار داشت: اگر در ابرکوه هر خانواده روزانه یک کاغذ دور بریزد با استفاده از آن می توان یک زمین 3 و نیم هکتاری را فرش نمود؛ لذا باید با فرهنگ سازی در سطوح مختلف، ابتدا شهروندان را به صرفه جویی دعوت کرد و پس از آن، آنان را تشویق نمود تا کاغذ را از دیگر زباله ها جدا نمایند.


فلاح زاده تصریح کرد: در راستای تفکیک کاغذ از زباله ها، طرح توزیع ظروف بازیافت کاغذ در سطح مدارس ابرکوه آغاز شد. بدین ترتیب که شهرداری برای جمع آوری کاغذهای باطله در مدارس، ظروف بازیافت کاغذ را به همراه پوستر "کاغذ زباله نیست" در مدارس ابرکوه توزیع نموده است.


وی در خاتمه اذعان داشت: این طرح در راستای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا و ارتقای فرهنگ عمومی شهروندان در زمینه مواد قابل بازیافت، حفاظت از محیط زیست، جلوگیری از انتشار آلودگی ‌ها، هدر نرفتن سرمایه ‌های ملی و منابع طبیعی، کاهش حجم زباله ‌های شهری صورت گرفته که در مرحله بعدی، در ادارات و سایر ارگان های شهرستان اجرا می شود




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.