ID : 34888262
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد:

هرگونه سرمایه‌گذاری در ‌استان یزد با ظرفیت‌های متنوع این استان توجیه‌پذیر است


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد گفت: در حال حاضر به دلیل ظرفیت‌های بسیار گسترده استان یزد در حوزه‌های مختلف، هر نوع سرمایه‌گذاری توجیه لازم خود را دارا است.

به گزارش یزدرسا،  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در نشست امضای تفاهم نامه احداث نیروگاه و پنل‌های خورشیدی دو شرکت ایتالیایی و چینی در یزد گفت: استان یزد از ظرفیت‌های بسیار زیاد و گسترده‌ای در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر به ویژه در حوزه انرژی‌های خورشیدی برخوردار است.

علی زینی‌وند افزود: در حال حاضر به دلیل ظرفیت‌های بسیار گسترده استان یزد در حوزه‌های مختلف، هر نوع سرمایه‌گذاری توجیه لازم خود را دارا است.

وی اظهار داشت: این آمادگی در استان یزد وجود دارد و مسئولان اراده جدی بر این موضوع دارند که در راستای تسهیل در روند سرمایه‌گذاری خارجی اقدامات لازم را به خوبی انجام دهند.

زینی‌وند تأکید کرد: راه‌اندازی مرکز سرمایه‌گذاری استان اقدامی موثر برای سرمایه گذاری بیشتر در استان است.  به وسیله این مرکز مراحل مخلتف ثبت مجوز سرمایه‌گذاران پیگیری می‌شود و به نوعی مراحل پیچیده اداری از این روند حذف می‌شود.

وی با بیان اینکه یزد بهشت انرژی خورشیدی است، یادآور شد: استان یزد به لحاظ تعداد روزهای آفتابی و همچنین زاویه نور خورشید، جایگاه بسیار خوبی در حوزه انرژی خورشیدی کشور دارد و آمادگی لازم برای هرگونه سرمایه‌گذاری در این حوزه را داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد عنوان کرد: هرگونه اقدام لازم در ارتباط با انجام سرمایه‌گذاری‌های خارجی در این حوزه را انجام می‌دهیم و از این موضوع به خوبی استقبال می‌کنیم.

زینی وند با اشاره به انقاد تفاهم‌نامه این نشست با شرکت‌های ایتالیایی و چینی، تصریح کرد: استان یزد به مانند کل کشور بیشترین مراوداتش را با کشورهای چین و ایتالیا دارد و ذهنیت خوبی نسبت به سرمایه‌گذاری این دو کشور در یزد وجود دارد.

وی در این نشست همچنین ‌گفت: هرگونه سرمایه‌گذاری در ‌استان یزد با ظرفیت‌های متنوع این استان توجیه‌پذیر است.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.