ID : 34355789
همزمان با روز جهانی کار و کارگر؛

هشتمين دوره مسابقات فوتسال كارگران ميبد به پایان رسید+ تصاویر


هشتمين دوره مسابقات فوتسال كارگران ميبد همزمان با روز جهانی کار و کارگر با قهرمانی تیم «کاشی ارچین» به کار خود پایان داد.

به گزارش یزد رسا، به نقل از میبد خبر، هشتمين دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد با حضور 12 تیم از واحدهای تولیدی کاشی و سرامی پنجم مورخ 26 فروردین ماه 97 در سالن مجموعه ورزشی و تفریحی کارگران میبد آغاز و همزمان با روز جهانی کار و کارگر با قهرمانی تیم «کاشی ارچین» به پایان رسید.

در فینال این رقابت‌ها، تیم کاشی ارچین و کاشی باستان میبد به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کاشی ارچین در یک بازی نفس‌گیر با نتیجه 4 بر 2 تیم کاشی باستان را از پیش رو برداشت و قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم کاشی باستان نیز به مقام نائب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم کاشی گلچین و کاشی صدرا سرام به مصاف هم رفتند که تیم گلچین با نتیجه 2 بر صفر از سد تیم صدرا سرام گذشت و مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص داد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور حراست فرمانداری میبد، رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، رئیس اداره ورزش و جوانان و مدیریت شهرک صنعتی جهان آباد در مجموعه فرهنگي، ورزشی و رفاهی کارگران این شهرستان برگزار شد با اهداء جام، مدال و هدایای نفیس از تیم‌های اول تا سوم تجلیل شد.

گفتنی است: در این مراسم تیم کاشی ماهان سرام میبد نیز به عنوان تیم برگزیده اخلاق معرفی و با اهداء جام اخلاق از این تیم تقدیر شد.

انتهای پیام/اد




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.