ID : 17669662
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه مطرح کرد

هشدار نسبت به پروژه نفوذ دشمن در انتخابات آینده/ بدور از سیاسی کاری مشکلات معیشتی مردم را رفع کنیم


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: مسئولان با توجه جدی به امر «اقتصاد مقاومتی» فرصتی برای پیشرفت و تعالی کشور، ایجاد کنند، چراکه شکاف طبقاتی، فسادهای اداری و اقتصادی، از جمله تهدیدات جدی برای کشور است.

به گزارش یزد رسا؛ سیف اله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، در خصوص 9 دی، اظهار کرد: این حماسه ماندگار با حضور میلیونی مردم سراسر کشور، در سال 88 در راستای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری به صورت خودجوش پدید آمد.


ولایتمداری، حق محوری و بصیرت از پیام های 9 دی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه تصریح کرد:  ولایتمداری، حق محوری و بصیرت ملت هوشیار از پیام های مهم آن می باشد، که مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و خائنان، به ویژه شیطان بزرگ زد.


وی با اشاره به خسارت هایی که فتنه 88 به کشور وارد کرد و بعضا آثار آن هنوز ادامه دارد، گفت: عامل اصلی این فتنه، دشمن خارجی و تعدادی افراد جاهل و مغرض داخلی بودند، که جمعی رجال بی بصیرت و ساده اندیش غرب گرا نیز آن را مشروع جلوه دادند.


ابراهیمی افزود: آقایان موسوی و کروبی همچون پلی برای رسیدن دشمن به مقصد، بازیگر صحنه خطرناک نمایش از پیش محکوم به شکست، براندازی نظام شدند و با لجاجت ناشی از بی بصیرتی، حاضر به بازگشت به دامن انقلاب و ولایت نشدند.


عنایات الهی عامل به وجود آمدن 9 دی بود
این مقام مسئول بیان کرد: حماسه 9 دی، با عنایات الهی، سخنان روشنگرانه رهبر انقلاب که اتمام حجت ایشان با ادله شرعی و قانونی حق را از ناحق روشن ساخت و همچنین موقعیت شناسی مردم فهیم کشور به وجود آمد، که باعث شکست فتنه گران و ناکامی دشمنان خارجی شد.


فتنه 88 پروژه نفوذ بود که از سال ها قبل استارت آن زد شد
وی گفت: دشمنان همیشه در صدد نفوذ به ایران و نابودی انقلاب اسلامی بوده و هستند. قطعا اتفاقات شوم و خطرناک سال 88 ناشی از یک پروژه نفوذ، که از سال ها قبل استارت آن زده شد. فریب خوردگان ساده لوح و مغرضان دگراندیش اقدامات خود علیه نظام اسلامی ایران را تحت تاثیر عوامل خارجی انجام دادند. 9 دی بر این واقعه خط بطلان کشید و نشان داد، بصیرت و ولایت مداری چگونه می تواند کشور و نظام را حفظ و به پیش برد.


با تاکید بر نقش اقشار مختلف مردم در خاموش کردن آتش فتنه 88 عنوان کرد: بسیج نیز با روحیه ذاتی ولایتمداری و اطاعت پذیری از فرامین ولی امر مسلمین، نقش مهمی در روشنگری و تبیین مواضع حق و باطل داشتند و با حمایت مادی، معنوی و تقدیم شهید، راه رسیدن به حماسه 9 دی را هموار کرد.


مردم مطالبات خود را از مسئولان بخواهند/ مسئولان بدور از سیاسی کاری مشکلات معیشتی مردم را رفع کنند
ابراهیمی ضمن هشدار در خصوص موضوع نفوذ در ابعاد مختلف، که مدنظر مقام رهبری معظم می باشد، تاکید کرد: ملت ایران باید با بصیرت بالای خود، با شناخت توطئه های جدید دشمن و اجرای پروژه نفوذ خصوصا در ایام پسابرجام و در آستانه انتخابات پیشرو، مطالبات مقام معظم رهبری را در راستای منافع اسلام و خودشان، بیش از پیش اجرا و از مسئولان بخواهند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه عنوان کرد: همچنین مسئولان باید با توجه به شرایط رکود اقتصادی شدید امروز، که بعد از برجام بیشتر خود را نشان داده است، با تدبیر و بدور از سیاسی کاری در صدد رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برآیند.


شکاف طبقاتی، فسادهای اداری و اقتصادی تهدیدی جدی برای کشور
ابراهیمی ادامه داد: ما باید با توجه جدی به امر «اقتصاد مقاومتی» فرصتی برای پیشرفت و تعالی کشور، ایجاد کنیم، چرا که شکاف طبقاتی، فسادهای اداری و اقتصادی امروز از جمله تهدیدات جدی برای کشور است.


وی در پایان با وصف شور مردم ابرکوه، که با رصد اوضاع کشور پس از انتخابات 88، جبهه باطل، را شناختند و با برائت از این جریان مغرض، با ولی امر مسلمین تجدید میثاق نمودند، گفت: هر سال با نزدیک شدن به تاریخ نهم دی، احساس غرور و نشاطی، ناشی از موقعیت شناسی ایرانیان، به من دست می دهد، که عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آورد.


انتهای پیام/ ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.