ID : 35136384
امام جمعه هرات:

هفته دولت فرصت مناسب برای بیان دستاوردهای نظام است


امام جمعه هرات گفت: هفته دولت فرصت مناسب برای بیان دستاوردهای نظام است.

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم؛ خطیب نماز جمعه هرات در خطبه های این هفته خود در جمع نمازگزاران با تبریک عید غدیرخم اظهارداشت: غدیر، عید بزرگ الهی، روز اکمال دین و اتمام نعمت و روز امامت و ولایت است.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن غدیر یعنی تمسک به ولایت علی (ع) است، گفت: غدیر اصل و پشتوانه انقلاب است.

امام جمعه هرات در ادامه از تشکیل گروه اقدام ایران توسط آمریکا اشاره کرد و تصریح کرد: هدف این گروه لابی‌گری اقتصاد و جنگ روانی و ایجاد اغتشاش و درگیری در ایران است.

جعفری با تاکید بر اینکه آمریکا با این اقدام به دنبال جنگ نیابتی در ایران است، افزود: هدف از این اقدام بیشتر هماهنگ کردن اقدامات علیه ایران چه در نقش ضد انقلاب و گروه‌های معاند و تروریست‌ها و چه کشورهای منطقه‌ای، ایجاد جنگ نیابتی در ایران است.

خطیب نماز جمعه هرات توطئه های استکبار جهانی برعلیه جمهوری اسلامی ایران در این 40 سال از پیروزی انقلاب را ناشی از استیصال صهیونیست ها عنوان کرد.

جعفری ضمن گرامیداشت هفته دولت و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: در هفته دولت باید خدمات دولت به مردم ارائه شود.

امام جمعه هرات افزود: اين هفته فرصت مناسبي براي دولتمردان است تا دستاوردهاي نظام به مردم گفته شود.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه در زمینه نقد از دولت رهبر انقلاب بهترین الگو هستند،خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمول بسيار روشن، منطقي و علمي ارائه کرده اند به اين معنا که در نقد منصفانه دولت بايد به نکات مثبت و برجستگي ها و امتيازهاي دولت هم اشاره شود و در کنار آن اگر کاستي يا نواقصي است مورد تذکر قرار گيرد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.