ID : 1463458

هفته مرگبار جاده های یزد با 29 کشته و زخمی/ آخرین تصادف، 9 تبعه بیگانه را به کام مرگ کشاند


یک دستگاه خودرو زانتیا با تریلر در مسیر عقدا به نایین با هم برخورد کردند که منجر به مرگ 9نفر شد.

به گزارش یزد رسا، روز گذشته یک دستگاه خودرو زانتیا با تریلر در مسیر عقدا به نایین با هم برخورد کردند که منجر به مرگ 9نفر شد.

سرنشینان این خودرو را  13 نفر از اتباع بیگانه که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده و به مقصد پایتخت قاچاق می شدند ، تشکیل می داد.

در این حادثه مرگبار  9 نفر از این افراد در دم جان  خود ر از دست داده و چهار مصدوم دیگر توسط واحد های امدادی اعزام شده به بیمارستان های نایین و اردکان منتقل شدند . جهت امداد رسانی به مصدومان این حادثه پنج واحد امدادی از اغدا و نایین به محل اعزام شده بودند.

به گزارش یزد رسا گفتنی است روز دوشنبه  30 دیماه نیز واژگونی تریلر 4 نفر مصدوم بر جا گذاشت . این حادثه در محور ساغند به چادرملو ساعت 9 شب اتفاق افتاد که پس از اعلام به مرکز فرماندهی اورژانس دو واحد امدادی به محل حادثه اعزام شدند و  4 نفر مصدومین این حادثه را پس از اقدمات اولیه به بیمارستان منتقل نمودند .

پنجشنبه سوم بهمن ماه 92 واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در شهرستان بافق یزد یک کشته و یک زخمی در برداشت. یک واحد امدادی از پایگاه شهری بافق به محل اعزام شده و  با توجه به فوت یکی از سرنشینان این خودرو ، مصدوم دیگر را بعد از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان انتقال داد .

جمعه گذشته چهارم بهمن روز پر حادثه ای در جاده های استان بود .

اولین حادثه در ساعت 17:50 دقیقه در شهرستان تفت اتفاق افتاد که در آن تصادف یک دستگاه خودرو سمند با خودرو پراید چهار نفر را راهی بیمارستان کرد . مدیریت این سانحه با اعزام دو واحد امدادی و انتقال هر چهار مصدوم آن به بیمارستان صورت گرفت .

دومین حادثه در ساعت 18:22 در جاده یزد به میبد نزدیک شهرستان اشکذر تصادف یک دستگاه خودرو پیکان با ریو یک کشته و دو مجروح در بر داشت . این حادثه با اعزام سه واحد امدادی به محل مدیریت شده و دو مصدوم آن به بیمارستان منتقل شدند  و یک نفر نیز در محل حادثه جان خود را از دست داد .

سومین حادثه روز جمعه 4 بهمن ماه در جاده کمربندی یزد روبروی پیست موتور سواری به وقوع پیوست که در آن تصادف و واژگونی دو دستگاه خودرو پراید و پژو 206 ، سه نفر را راهی بیمارستان کرد .  این حادثه که در ساعت 10 شب اتفاق افتاد و با اعلام آن به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس همزمان سه واحد امدادی به محل اعزام شدند . این حادثه چندین مصدوم داشت که با حضور اورژانس در محل اولین مصدوم بدحال آن که دختری 12 ساله بود بلافاصله با اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید صدوقی منتقل شد . دو مصدوم دیگر نیز توسط واحدهای اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند و مابقی مجروحان به صورت سرپایی در محل درمان شدند .




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.