ID : 10581468
حقیقت پور:

همایش اصلاح‌طلبان خوراک رسانه‌های معاند را فراهم کرد


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دولت باید مجری قانون باشد و باید در ارتباط با سخنان ساختار شکنانه و غیر قانونی اصلاح طلبان مواضعش را به طور مشخص اعلام کند.

 به گزارش یزدرسا به نقل از دانا ،منصور حقیقت پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به طرح مسائل ساختار شکنانه در همایش روز گذشته اصلاح طلبان اظهار داشت:متاسفانه اصلاح طلبان در همایش روز گذشته از فرصت پیش آمده برای خود استفاده نادرست کردند و بازهم شاهد بودیم که این طیف به نوعی اقدامات هنجار شکنانه را در دستور کار خود قرار دادند.


وی افزود: اصلاح طلبان خیال دارند اقداماتی را که در دوران حاکمیت خود انجام می‌دادند بازهم تکرار کنند.


این نماینده مجلس گفت: اصلاح طلبان در این همایش بحث عدم آزادی در انتخابات و همچنین مخدوش بودن آن را مطرح کردند که به نوعی طرح این مسائل را میتوان در راستای شبه افکنی در مسیر برگزاری انتخاباتی سالم دانست.


حقیقت پور تاکید کرد: همایش روز گذشته اصلاح طلبان برای یک دوره خوراک رسانه‌های معاند را فراهم کرد و در واقع رسانه های غربی با دستاویز قرار دادن مسائل مطرح شده در این همایش علیه جمهوری اسلامی تبلیغ می‌کنند.


وی اضافه کرد: در همایش روز گذشته همچنین از مسئولان خواسته شد تا تمام فرماندارن را که از دوره گذشته بر سر کار مانده اند را تغییر دهند که این نشان میدهد اصلاح طلبان اعتقادی به شایسته سالاری ندارند و به دنبال انحصار طلبی هستند.


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار اشت: اصلاح طلبان که مدعی تسلط بر علم حقوق و روشن فکری هستند باید بدانند که وقتی سران سه قوه در شورای عالی امنیت تصمیم به حصر میگیرند نباید آنرا زیر سوال برد و البته ما نگرانیم که اصلاح طلبان سایر دستاوردهای انقلاب را هم خدشه دار کنند.


وی تاکید کرد: دولت باید مجری قانون باشد و باید در ارتباط با سخنان ساختار شکنانه و غیر قانونی اصلاح طلبان مواضعش را به طور مشخص اعلام کند.


انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.