ID : 8477539
در آخرین روز هفته دفاع مقدس؛

همایش فرهنگی، بصیرتی در پارک کوثر حسن آباد مهریز برگزار شد +تصاویر


در آخرین روز از هفته دفاع مقدس ، همایشی فرهنگی با حضور اقشار مختلف مردم، فرماندار ، مسوولان اجرایی و رزمندگان در پارک کوثر مهریز برگزار شد.

به گزارش صبح مهریز در این مراسم ابتدا فرمانده سپاه این شهرستان طی سخنانی به دفاع مقدس ، رشادت های رزمندگان اسلام و توطئه های دشمنان اشاره کرد .

سرهنگ " علیرضا زارع " همچنین در ادامه به مبحث مهم فرهنگی و نقشه دشمنان در قالب برنامه های ماهواره برای حذف ارزش های دینی و انقلابی و هویت زدایی پرداخت .

وی از اقشار مختلف مردم ولایتمدار خواست تا ضمن حفظ و حراست از اهداف و آرمان های انقلاب مقدس اسلامی به جد مواظب توطئه های دنیای استکباری علیه نظام مقدس اسلامی باشند .

همچنین در ادامه یادگار و جانباز هشت سال دفاع مقدس در سخنانی ضمن بیان خاطرات به گوشه هایی از جنایات دشمنان و بخصوص آمریکا علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد .

" کاظم میرحسینی " در ادامه به نقش مهم بسیجیان و رزمندگان پرتوان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره و بر شناخت راه شهدا و ایثارگران و گام نهادن در مسیر نورانی آنها تاکید کرد .

یادگار دفاع مقدس همچنین به دسایس کنونی دشمنان علیه انقلاب اسلامی و بخصوص در حوزه فرهنگی و هنری و حساسیست های آن پرداخت .

میرحسینی به تحولات جهان اسلام و منطقه اشاره و عامل اصلی تمامی جنایات را آمریکا و دشمنانی دانست که برای حفظ منافع خود و حامیانشان همیشه به فکر جنایت و توطئه هستند .

وی از اقشار مختلف مردم و بخصوص دلسوزان انقلاب و نظام و بسیجیان جانبرکف خواست تا همچنان با بینش و بصیرت و دشمن شناسی اهداف شهیدان و امام راحل (ره) را طی کنند .

یادگار دفاع مقدس به اهمیت ولایتمداری و عمل به منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد که رمز و راز عزت ملت ایران در گرو همین روحیه جهاد ، ایمان ، مقاومت و ایستادگی و بخصوص اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی است .

در پایان این مراسم با لوح سپاس از تعدادی فعالان فرهنگی شهرستان تقدیر بعمل آمد .

همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاه فرهنگی در خصوص توطئه های دشمنان و بخصوص در مبحث ماهواره ( دجالواره ) بر پا که مورد  استقبال مردم قرار گرفت .

همچنین نمایش خیابانی در خصوص حوادث انقلاب و توطئه های دشمنان طی 35 سال گذشته توسط هنرمندان بسیجی اجرا شد .

در هفته دفاع مقدس در شهرستان مهریز برنامه های مختلفی پیش بینی که با حضور و استقبال مردم اجرا شده است .  




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.