ID : 33231787

همایش مادران فاطمی؛ نوگلان انقلابی در اردکان برگزار شد+ تصاویر


مراسم «جشن انقلاب‌» ویژه خردسالان درمحل شعبه دو موسسه قرآنی نورالزهرا(س) اردکان با اجرای برنامه های متنوع قرآنی، برپا شد.

به گزارش یزدرسا،به نقل از اردکان گویا؛ همایش مادران فاطمی نوگلان انقلابی در قالب مراسم «جشن انقلاب» ویژه خردسالان و شکوفه های قرآنی موسسه قرآنی نورالزهرا(س) اردکان در محل شعبه دو این موسسه واقع در محله قطب آباد برگزار شد. 

مراسم «جشن انقلاب‌» ویژه خردسالان درمحل  شعبه دو موسسه قرآنی نورالزهرا(س) اردکان با اجرای برنامه های متنوع قرآنی ، برپا شد.  

در این مراسم که با عنوان همایش مادران فاطمی و نوگلان انقلابی مزین بود بیش از 70  نفر از قرآن‌آموزان، و جمعی از اعضای  این مؤسسه قرآنی و  والدین نونهالان حضور داشتند که در ابتدای برنامه تلاوتی از آیات قرآن کریم توسط قرآن‌آموز موسسه قرآنی نورالزهرا(س) انجام گرفت. 

اجرای تواشیح‌، هم‌خوانی و سرود با مضمون انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اجرایی در این جشن بود.

در این مراسم مادران نونهالان قرآنی از خاطره گویی مورخ اردکان علی سپهری پیرامون وقایع انقلاب اسلامی و عنایات حضرت زهرا(س) به این انقلاب بهره مند شدند.

ایشان در بخشی از سخنانش به ظلم و ستم عمال رژیم ستم شاهی به بانوان انقلابی پرداخت و صبر و توکل به خدای سبحان  و توسل به ائمه اطهار را عامل اصلی تحمل این شکنجه ها عنوان کرد.

در ادامه این برنامه حجت الاسلام پور عباسی با اجرای برنامه های معنوی و فرهنگی شاد ، ویژه نونهالان ، گل لبخند بر لبان مادران و کودکان نشاند.

برگزاری نمایشگاهی از آثار قرآنی نونهالان ، برپایی نمایشگاه ایام فاطمیه و جلوه هایی از مصیبت آن بانوی بزرگ اسلام در قالب تصاویر و نمادها ، راه اندازی نمایشگاهی از عکس و پوستر های دهه فجر از برنامه های جنبی این همایش بود .

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.