ID : 11887382
نماینده حوزه انتخابیه مهریز:

همدلی دولت و ملت باید در عمل محقق شود


نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس با اشاره به نامگذاری سال 1394 به عنوان «دولت و ملت؛ همزبانی و همدلی»گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت باید در عمل محقق شود. مسوولان باید مشکلات مردم را بررسی و با تمام وجود برای حل آن ها بکوشند.

به گزارش یزد رسا، حجت الاسلام والمسلمین دخیل عباس زارع زاده در گفت و گو با صبح مهریز افزود: کفر جهانی و غاصبان صهیونیستی به شدت از موج بیداری اسلامی و فریاد استقلال خواهی امت اسلام و مردم یمن د ر وحشت هستند.

 

وی ادامه داد: آنهابرای اینکه منافع خود را در خاورمیانه و به خصوص برخی ملل اسلامی حفظ کنند به سرکردگی حاکمان سعود کشور یمن را مورد تهاجم ناجونمردانه خود قرار دادند. این تجاوز آشکار نه تنها هیچ سودی و منفعتی برای متجاوزان و حامیان آنها ندارد که قطعا نتیجه عکس در بر خواهد داشت.

 

زارع زاده گفت: ملت های ستم دیده جهان و مسلمان از وابستگی دولت های خود به دنیای استکباری خسته شده اند وبه دنبال رهایی و رسیدن به استقلال هستند.

 

وی ضمن محکوم کردن کشتار مردم بیگناه یمن تصیرح کرد: باید در برابر توطئه های دشمنان بیدار و با بصیرت بود و راه حقیقی اسلام ناب محمدی (ص) را ادامه داد.

 

زارع زاده همچنین با اشاره به نامگذاری سال 1394 به عنوان «دولت و ملت؛ همزبانی و همدلی»  از سوی مقام معظم رهبری گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت باید در عمل محقق شود. مسوولان باید مشکلات مردم را بررسی و با تمام وجود برای حل آن ها بکوشند و به اقتصاد مردم توجه خاص داشته باشند.   




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.