ID : 11855880
امام جمعه ابرکوه دراولین خطبه94:مسئولین پذیرای خطای خود باشند

همدلی وهمزبانی به معنای چشم بسته تسلیم سلائق شدن نیست/مسئولان منتقدین را تحقیر نکنند


امام جمعه ابرکوه در اولین خطبه سال 94 گفت: همدلی و همزبانی به معنای چشم و گوش بسته تسلیم بودن در برابر بعضی سلائق شخصی و دولتی نیست، بلکه اگر مسئولین خطائی داشتند باید پذیرا باشند.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه ضمن تبریک سال جدید و اشاره به نام سال، در اولین خطبه 94 اظهار داشت: مقام معظم رهبری این نامگذاری را با هدف شکوفا بخشی به ظرفیت ها و آرزو های عظیم و دست یافتنی ملت ایران بیان کردند.

حجت الاسلام حسینی افزود: آرزوی ملت در امر پیشرفت اقتصادی، اقتدار و عزت منطقه ای و بین المللی، جهش های علمی، عدالت قضائی و اقتصادی و رسیدن به ایمان و معنویت است.

حسینی اذعان داشت: این ظرفیت ها تنها با همکاری صمیمانه و دو سویه دولت و ملت محقق خواهد شد و لازمه این همکاری صمیمانه دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی است. یعنی پیوند عاطفی و عملی ملت با دولت منتخب خود یکی از مظاهر اساسی جلوه مردمی حکومت است.

 

 

همدلی و همزبانی به معنای چشم بسته تسلیم شدن نیست/ مسئولین پذیرای خطای خود باشند/ مسئولان سه قوه منتقدین را تحقیر نکنند
امام جمعه شهرستان عنوان کرد: در این سه دهه از انقلاب چه در حرکت های کور و تروریستی جریان نفاق، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی کشور و در فراز و نشیب های جریان فتنه؛ این همکاری و همدلی و همزبانی دولت و ملت بوده که دفع شر دشمن کرده و گره گشای مشکلات کشور بود.

وی تصریح کرد: البته انتقاد سازنده از مسئولین و دولتمردان ما برخواسته از همین دلسوزی ها و صمیمیت ها است و همدلی و همزبانی به معنای چشم و گوش بسته تسلیم بودن در برابر بعضی سلائق شخصی و دولتی نیست، بلکه اگر مسئولین سهو و خطائی داشتند باید پذیرا باشند و نباید حرف مخالف را رد کنند و مسئولان در سه قوه نباید منتقدین را تحقیر کنند.

 

 

سکوت ذلیلانه دبیر کل سازمان ملل در برابر آل سعود
حسینی با اشاره به حمله بی رحمانه آل سعود به ملت حق طلب یمن خاطر نشان کرد: مردم یمن در سال های گذشته با مبارزه خونبار با حکومت دست نشانده عبداله فاسد و معاون خود فروخته اش منصور هادی موفق شدند شیشه عمر سیاسی این مزدوران آمریکا، اسرائیل و ریاض را بشکنند.


وی گفت: جوانان غیور انصار اله یمن نشان دادندکه حرف اول را در جهان، اراده ملت ها می زند، اما نظام سلطه، استکبار و عربستان با این اقدام دیوانه وارش، چیزی جز نفرت مردم یمن را درو نخواهد کرد. گرچه در این فاجعه بین المللی متأسفانه شاهد سکوت ذلیلانه دبیر کل سازمان ملل و حمایت کشورهای کور غربی از متجاوزان هستیم.


خطیب جمعه ابرکوه بیان کرد: گفت و گوی تیم ایرانی با گروه 1+5 در لوزان سوئیس به مرحله ای حساس رسیده و هنوز راجع به موضوعات اساسی اختلاف نظر باقی است. زیرا که تیم ایرانی حاظر نشده زیر بار زیاده خواهی ها و زور گوئی های طرف مقابل برود.

حسینی ادامه داد: هر چند توافق نهائی به مذاق لابی های صهیونیستی کنگره آمریکا و رژیم اسرائیل و هواداران آنها خوش نمی آید و آنها فشارهای مضاعف دارند تا توافقی حاصل نشود اما سر انجام به لطف خدا حق پیروز است.

 

 

اشتغال زایی هزار نیرو در کارخانه کوثر با 200 میلیارد تومان اعتبار
وی به بحث اقتصاد شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد: امسال کارخانه کاشی کوثر که 90 درصد آن توسط دکتر دهقانپور خریداری و مشکلش حل شده، هم اکنون با 3 خط تولید فعال بوده و هفت خط هم تا نیمه دوم سال جاری راه اندازی می شود. در مجموع ، کاشی کوثر با 200 میلیارد تومان هزینه و به کارگیری هزار نفر نیروی مستقیم و غیرمستقیم فعال و تا 20 میلیون مترمربع ظرفیت تولید در سال خواهد داشت.

امام جمعه ابرکوه گفت: همچنین مسئولین مربوطه قول مساعدی در مورد کارخانه کاشی آبنوس، کاشی آرین سرام و کاشی سیمین داده اند که تا پایان سال و اوایل سال آینده به بهره برداری برسانند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.