ID : 11994067
امام جمعه تفت:

همدلی وهمزبانی دولت وملت از واجب ترین،واجب هاست/ دولت،منتقدان را از مردم جدا نداند


امام جمعه تفت گفت: امروز همدلی و همزبانی دولت و ملت از واجب ترین، واجب هاست و نباید بخاطر سلیقه ها و گرایش ها مختلف سیاسی از ایجاد این همدلی جلوگیری شود.

به گزارش یزد رسا، امام جمعه تفت در گفتگو با صبح تفت، با تبریک سال جدید و اشاره به نامگذاری سال به «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» توسط مقام معظم رهبری گفت: یکی از مهم ترین و اصلی ترین نیازهای جامعه ما همکاری دولت و ملت است.

 

حجت الاسلام غفوری اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که توانسته بهترین و ناب ترین حکومت اسلامی را در سطح دنیا بعد از حکومت حضرت علی(ع) ایجاد کند.

 

وی ادامه داد: رسالت این حکومت فراگیر اسلامی، بسیار سنگین است و راه طولانی را در پیش دارد که دشمنان قسم خورده و فرصت طلب، سختی این راه را دوچندان کرده اند.

 

امام جمعه تفت یکی از راهبردی ترین نقشه های دشمنان را اختلاف انداختن در این حکومت اسلامی به بهانه های مختلف دانست و گفت: دشمنان با سیاست های کثیف خود و بهانه های مختلف به اختلاف انداختن بین ملت با ملت، دولت با ملت، شیعه وسنی و این گروه و آن گروه می پردازند تا بتوانند ضربه خود را بزنند.

 

غفوری افزود: امروز همدلی و همزبانی دولت و ملت از واجب ترین، واجب هاست و نباید بخاطر سلیقه ها و گرایش ها مختلف سیاسی از ایجاد این همدلی جلوگیری شود.

 

امام جمعه تفت اذعان داشت: دولت باید وظیفه خود را انجام دهد و ملت هم باید هرجا که نکته و مشکلی را دید، تذکر بدهد و انتقاد کند ولی این تذکر و انتقاد نباید به گونه ای باشد که دشمن از آن استفاده کند.

 

وی با بیان اینکه دولت باید منتقدان را از ملت بداند، تصریح کرد: دولت نباید منتقدان را از مردم جدا بداند و به آن ها به چشم دیگری بنگرد چراکه آن ها نیز از خود مردم هستند و دل در گروی این نظام و کشور دارند.

 

غفوری در پایان گفت: ما از رهبر بیدار، هوشیار و تیزبین خود تشکر می کنیم و خداوند را شاکریم که سکانداری برای کشتی انقلاب انتخاب شده است که به خوبی دشمنان را می شناسد و امت را هدایت و رهبری می کند.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.