ID : 887211
امام جمعه اشکذر در خطبه های نماز جمعه؛

همه اقشار جامعه باید از بد اخلاقی های انتخاباتی جلوگیری کنند


امام جمعه اشکذر گفت : با نزدیک شدن به انتخابات ، تجربه سی و چند ساله ایران اسلامی نشان داده است برای مقابله با خواسته های دشمن و ذلیل کردن او باید در انتخابات به نحو احسن شرکت نمود .

به گزارش خبرنگار یزد رسا از صدوق، امام جمعه اشکذر گفت: با نزدیک شدن به انتخابات ، تجربه سی و چند ساله ایران اسلامی نشان داده است برای مقابله با خواسته های دشمن و ذلیل کردن او باید در انتخابات به نحو احسن شرکت نمود . 

حجت الاسلام والمسلمسن طالبیان افزود: در آستانه ماه رجب المرجب هستیم که یکی از سه ماه برگزیده خداست و در حدیث داریم وقتی ماه رجب فرا می رسید پیامبر خدا می فرمودند :« ای مردم ماه پربرکتی بر شما سایه افکنده است . »

خطیب جمعه اشکذر با اشاره به مناسبت های این ماه از جمله اول ماه رجب میلاد حضرت امام محمد باقر (ع)  و نیز سوم این ماه سالروز شهادت امام هادی (ع)  به ذکر حدیثی از امام هادی (ع) پرداخت وخاطرنشان کرد: امام هادی (ع) می فرمایند : «هر کس که مطیع خدا باشد و فرمان خدا را ببرد مردم از او اطاعت پذیری دارند . »

امام جمعه اشکذر در ادامه خطبه دوم به بحث انتخابات اشاره کرده و اظهار داشت: با نزدیک شدن به انتخابات، تجربه سی و چند ساله ایران اسلامی نشان داده است برای مقابله با خواسته های دشمن و ذلیل کردن او باید در انتخابات به نحو احسن شرکت نمود .

وی با ذکر این نکته که همه اقشار جامعه باید از  جلوگیری نمایند ادامه داد : یکی از بد اخلاقی ها شایعه پراکنی است که بعضی افراد از طریق اینترنت و پیامک این کار ناپسند را انجام می دهند و این شایعه پراکنی هم در قرآن به شدت مذمت شده است .

گفتنی است نمازگزاران جمعه این هفته اشکذر همگام با سایر مردم خداجوی ایران اسلامی در واکنش به اهانت سلفی ها و وهابی ها  به ساحت صحابه پیامبر (ص) حجر بن عدی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائل سر دادند و انزجار خود را از این گونه اقدامات ددمنشانه نشان دادند .




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.