ID : 28675163

همه امکانات دولتی در اختیار یک نامزد ریاست جمهوری


سفر تبلیغاتی روحانی به یزد و همراهی مسئولان ارشد کشوری در این سفر نشان دهنده این واقعیت است که تمام امکانات دولت برای پیروزی یک نامزد انتخابات گرد آمده است.

به گزارش یزد رسا، سخنگوی ستاد انتخاباتی روحانی در یزد در آستانه سفر تبلیغاتی وی به این شهر گفته بود: سفر دکتر روحانی یک دیدار کاملا مردمی و انتخاباتی است.

با توجه به این سخنان انتظار می رفت مسئولین استان یزد از هرگونه استفاده از امکانات دولتی در این سفر اجتناب کنند. اما متاسفانه نهم اردیبهشت 96 تمام امکانات دولتی برای پر کردن مسجد حظیره یزد(محل سخنرانی روحانی) بسیج شده بود.

تماس صوتی با استفاده از امکانات یک دستگاه دولتی، ارسال پیامک از سامانه پیام کوتاه متعلق به دانشگاه فرهنگیان یزد،  استفاده از خودروهای دولتی، حضور اکثر مقامات ارشد استان یزد در برنامه تبلیغاتی روحانی و همراهی جمع کثیری از مقامات ارشد کشوری با رئیس جمهور این شائبه را به وجود آورده است که دولت روحانی در این مدت باقیمانده تا انتخابات تمام هم و غم خود را به پیروزی در انتخابات معطوف کرده و در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کند.

 

استقبال استاندار و فرماندار یزد از روحانی

 

ارسال پیامک از سامانه پیام کوتاه متعلق به دانشگاه فرهنگیان یزد

 

استفاده از خودروی دولتی در مراسم سخنرانی روحانی

 

حضور مدیر کل ورزش و جوانان، ارشاد و آموزش و پرورش در محل سخنرانی روحانی

 

 

علاوه بر این حجت الاسلام پورمحمدی(وزیر دادگستری)، حجت الاسلام مجید انصاری(معاون پارلمانی رئیس جمهور محمد)، سیف (رئیس بانک مرکزی)، محمد نهاوندیان (رئیس دفتر رئیس جمهوری ) و زهرا احمدی پور (رئیس سازمان میراث فرهنگی) از جمله مقاماتی بودند که روحانی را در این سفر تبلیغاتی همراهی می کردند. اسحاق جهانگیر معاون اول روحانی نیز برای شرکت در رقابت انتخاباتی ثبت نام کرده و لذا به نظر می رسد با این وجود تمام دولتی ها کارهای خود را رها کرده اند تا به تبلیغات انتخاباتی بپردازند!

 

مسئولینی که روحانی را در سفر تبلیغاتی اش به یزد همراهی می کردند


 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.