ID : 32885917
دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد:

همه کارگزاران نظام برای شیرین کردن کام مردم تلاش کنند


دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد دهه فجر را دهه تجلی میثاق مردم با نظام و انقلاب دانست و گفت: باید همه به عنوان کارگزاران نظام تلاش کنیم تا در چهلمین سالگرد انقلاب کام مردم شیرین شود.

به گزارش یزد رسا، نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر با حضورمدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد، دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر استان و جمعی از اعضای کمیته های مختلف این ستاد برگزار شد.

در این نشست پس از ارائه گزارش توسط اعضا،سعید زارع دبیراین ستاد، دهه فجر را دهه تجلی میثاق مردم با نظام و انقلاب دانست و گفت: باید همه به عنوان کارگزاران نظام تلاش کنیم تا در چهلمین سالگرد انقلاب کام مردم شیرین شود.

زارع با اشاره به اهمیت چهل سالگی انقلاب اظهار داشت: پس از پایان مراسم دهه فجر امسال ستاد چهلمین سالگرد انقلاب در راستای هر چه باشکوه تر برگزار شدن دهه فجر سال آینده که چهل سالگی انقلاب است دست به کار شده و برای اینکه  حرکتی متفاوت را رقم بزنیم باید متفکرانه برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به اهمیت مطالبات رهبر انقلاب در خصوص  دهه فجرخاطر نشان کرد:  رهبر انقلاب همواره بر اصل کارآمدی نظام تاکید داشتند و مردم نیز علی رغم وجود مشکلات نشان دادند که قرار نیست اصل نظام را فدای مسائل دیگر کنند چرا که  این مردم هر زمان احساس خطر ‌کنند برای دفاع از انقلاب و رهبری وارد میدان می شوند و نمونه بارز آن در اتفاقات اخیر مشهود بود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به  تقارن روزهای نخستین دهه فجر با ایام  شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: باید با توجه به اعتقادات مذهبی و حساسیت مردم سه روز ابتدائی ایام برنامه های عزاداری تدارک دیده شود و در روزهای بعدی جشن ها برگزار شود.

زارع با تاکید بر رصد شبهات در ایام دهه فجر تصریح کرد: در ذهن جوانان ما سوالات زیادی در خصوص روزهای پیروزی انقلاب وجود دارد که باید نسبت به پاسخگوئی به آن ها کوشا بوده و نسبت به این مسئله مهم با حساسیت و جدیت عمل کنیم.

گفتنی است استقبال نمادین از لحظه ورود امام راحل، برگزاری میهمانی لاله‌ها و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، برگزاری یادواره 22 شهید انقلاب و کنگره شهید دانش آموزش "شهید ذوالفقاری"،طنین فریاد الله اکبر در شب22 بهمن و راهپیمایی در 80 نقطه استان بخشی  از برنامه‌ی امسال ستاد بزرگداشت دهه فجر  در استان یزد است.

انتهای پیام/ ح




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.