ID : 31969115

هنجارشکنی‌های اخیر در کمپ‌های گردشگری اندوهی جانکاه بر دل مردم بافق


هنجارشکنی‌های اخیر در کمپ‌های گردشگری بافق اندوهی بزرگ و جانکاه بر دل مردم شهرستان گذاشت.

به گزارش یزدرسا به نقل از بافق خبر؛

امام‌جمعه محترم شهرستان بافق، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سلیمانی

با سلام و احترام

همان‌طور که مستحضرید نقش هر مسلمان در تعیین سرنوشت جامعه و تعهدی که باید در پذیرش مسئولیت‌های اجتماعی داشته باشد؛ ایجاب می‌کند که او ناظر و مراقب اموری باشد که پیرامون وی اتفاق می‌افتد. حادثه اخیری که در کمپ شهید برزگری و شن و شادن رخ داد، قلب بسیاری از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مردم غیور ولایتمدار شهرستان بافق را به درد آورده و اندوهی جانکاه به دل همه نشانده است.

لذا این جمع با حضور در نماز جمعه از جنابعالی، فرماندار محترم و فرمانده محترم نیروی انتظامی و مدیریت دو کمپ گردشگری نامبرده، خواهان توضیح پیرامون هنجارشکنی‌های فرهنگی اجتماعی پیش‌آمده در این دو کمپ بوده و به‌صورت ویژه از شما و فرماندار محترم تقاضا داریم جهت تحقق موارد ذیل مساعدت و همکاری نموده تا موجبات تسکین قلب پردرد خانواده شهدا، ایثارگران و مردم غیور ولایتمدار شهرستان بافق فراهم گردد.

اختصاص 20 میلیون تومان توسط هیئت‌مدیره کمپ‌های نامبرده جهت انجام اقدامات پایدار فرهنگی در این دو مجموعه توسط ارگان‌ها و مراکز فرهنگی معتبر شهرستان بافق.

مدیریت کمپ ملزم به هماهنگی با نیروی انتظامی و ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر قبل از حضور تورهای گردشگری در این دو مجموعه باشد و همکاری‌های لازم را برای تسریع در انجام‌وظیفه دو ارگان مذکور داشته باشد.

به علت اینکه برای چندمین بار است که چنین هنجارشکنی‌های سخیفی در این دو مجموعه اتفاق می‌افتد خواستار استعفای مدیرعاملان این دو کمپ هستیم.

هیئت‌مدیره‌های این دو مجموعه باید متعهد شوند که در صورت تکرار مجدد چنین اتفاق‌هایی با تصمیم‌گیری جنابعالی، فرماندار محترم و رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری، به علت عدم‌کفایت در مدیریت، لغو مجوز فعالیت خواهند شد.

جمعی از بانوان خانواده‌های شهدا و ایثارگران

24/8/1396

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.