ID : 25649573
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

هواداران ورشکستگان سیاسی؛ اصحاب فتنه و مطرود ملت هستند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در پیامی به مناسبت 9 دی گفت: هر کس خروش انقلابی 9 دی را بر نمی تابد و سودای هواداری از ورشکستگان سیاسی سابق را در سر دارد، اصحاب فتنه و مطرود ملت است.

به گزارش یزدامروز به نقل از سرو ابرکوه، علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه ماندگار 9 دی چنین نوشت: 

9دی و طلیعه هفته ای به نام بصیرت برای دوستداران انقلاب اسلامی بسیار خاطره انگیز است.


فتنه امریکایی- صهیونیستی 88 که با بی بصیرتی، جهل و عناد شکست خوردگان انتخابات و انسانیت و همچنین عدم پذیرش نتیجه آن، که علیرغم علم به صحت و بازشماری برخی از صندوق ها رقم خورد؛ نه تنها برای نظام و انقلاب هزینه های بسیاری را تحمیل کرد، بلکه ماهیت دروغ، فریب و طینت زشت آنان را برای ملت حتی برای رای دهندگان به آنان برملا نمود.


جرم سران فتنه تنها بی اعتنایی به کلام ولی امر مسلمین نبود، بلکه برعکس با سلطنت طلب ها، بهاییان، منافقین و خانواده معدومین همنوا شده و به آتش کشیده شدن بیرق حسینی هم آنان را متنبه نکرد و در پاسخ آنان را خداجو خواندند.


به راستی حافظه تاریخی این ملت خیانت اهل نفاق و فتنه گر را فراموش نخواهد کرد و در سالگرد قیام عظیم مردم در محکوم کردن فتنه و فتنه گر بار دیگر بر این کلام پا می فشارند، که ایران اسلامی به برکت خون شهدا و نظر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیه الله العظمی الامام خامنه ای است و طوفان حوادث تنها چهره تزویر اصحاب فتنه را سیاه نموده و در صف آهنین ملت خدشه ای وارد نخواهد نمود.


امروز نیز هر کس باز آفرینی و خروش انقلابی 9 دی را بر نمی تابد و سودای هواداری از ورشکستگان سیاسی سابق را در سر می پروراند، اصحاب فتنه و مطرود ملت است.


نتیجه عدم پایبندی به حرف ولی فقیه و دیده بان بصیر انقلاب همین افتادن به دام BBC و VOA و مانند برده ای حقیر منتظر دستور ارباب بودن است؛ آن چیزی که فتنه گران را مایه شرمساری نظام نمود. امروز هم تخلف از رأی ولی، مصداقش عدم پایبندی به معاهدات و نقض مفاد مذاکرات توسط آمریکایی هاست؛ آنچه از ابتدا رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی تاکید فرمودند.


آن عده ای که با دستپاچگی دنبال سر کدخدا دویدند و البته به جایی نرسیدند، امروز در پیشگاه ملت باید اعتراف کنند: ای کاش کلام امام را شنیده بودیم تا امروز پس از گذشت زمان، به جایی نمی رسیدیم که اول مذاکرات بودیم.


پیام 9 دی اطاعت از ولایت است. چیزی که مردم به برخی مسوولان یاد دادند امید داریم اگر آنان جلوتر از مردم برای ولایتمداری نیستند، لااقل عقب نیفتاده و موجبات بی اعتباری نظام اسلامی را فراهم نکنند.


9دی تا ابد می ماند چون ولایتمداری و بصیرت چراغ راه و تنها نقشه مطمئن برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مان است.


انتهای پیام/ ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.