ID : 17412377
طی جلسه‌ای؛

هیأت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری شهرستان تفت انتخاب شدند


نشست انتخاب اعضای هیات اجرایی شهرستان تفت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضاء و جمعی از معتمدین شهرستان تفت در محل فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از  صبح تفت، فرماندار تفت در ابتدای نشست انتخاب اعضای هیات اجرایی شهرستان تفت، با گرامیداشت حلول ماه مبارک ربیع الاول، به مسئله مهم و سرنوشت ساز برگزاری پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 7 اسفندماه سال جاری اشاره کرد و گفت: ملت رشید ایران اسلامی موقعیت و عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عرصه های داخلی، منطقه‌ای و بین المللی درک کرده و با بصیرت بالای خود با حضور حداکثری خود حماسه سیاسی دیگری را در 7 اسفندماه خلق خواهند کرد.

فرماندار تفت با بیان این که کاندیدا و طرفداران آنان، همگی باید قانون را نصب العین خود قرار دهند و از هر گونه حرکتی که مروج بداخلاقی در این صحنه باشد پرهیز نمایند ادامه داد: همه کاندیداها و طرفداران آنان باید با بررسی دقیق قوانین در رعایت مقررات، به ویژه در عرصه تبلیغات، اخلاق اسلامی را در این عرصه خطیر و حساس به نمایش گذارند.

زارع با بیان این که هدف مجریان، برگزاری انتخابات قانونمند و سالم است ادامه داد: همه شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند فراهم آمده است و شهرستان تفت نیز خود را برای برگزاری انتخابات در 7 اسفندماه آماده می‌کند.

در این نشست معتمدین شهرستان تفت در حضور اعضاء اداری هیئت اجرایی و هیئت نظارت ستاد انتخابات شهرستان از بین خود ۸ نفر را به عنوان معتمدین اصلی عضو هیئت اجرایی و 5 نفر را به عنوان عضو علی البدل انتخاب کردند.

انتهای پیام/م*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.