ID : 31624956
به مناسبت هفته تربیت بدنی؛

هیئت‌های ورزشی بافق با امام‌جمعه این شهرستان دیدارکردند +تصاویر


به مناسبت هفته تربیت بدنی رئیس اداره ورزش و جوانان بافق به همراه جمعی از روسا و نائب رئیسان هیئت‌های ورزشی با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهرستان دیدار کردند.

به گزارش یزدرسا به نقل از  بافق خبر؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق به همراه جمعی از روسا و نائب رئیسان هیئت‌های ورزشی شهرستان با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بافق دیدار و گفتگو کردند.

رضا نا رگانی در ابتدا ضمن قدردانی از حمایت‌های امام‌جمعه شهرستان و دیگر مسئولین گفت: هم‌اکنون وفاق و همدلی خوبی در جهت رشد و توسعه ورزش شهرستان در بین مسئولین ایجادشده است.

وی در ادامه افزود: با تغییر و تحولی که در ساختار هیئت‌های ورزشی ایجاد شد توانستیم روند رو به رشدی را در ورزش شهرستان به وجود آوریم.

رئیس اداره ورزش وجوانان بافق در این دیدار خواستار حمایت بیشتر امام‌جمعه شهرستان ، جامعه روحانیت و مبلغین شهرستان از ورزش شد و اظهارداشت: امروزه در شهر احساس می‌شود که جامعه روحانیت باید در عرصه ورزش ورود و با تبلیغاتی که انجام می‌دهند زمینه جذب خیرین ورزشی را فراهم نمایند.

در ادامه این دیدار تعدادی از روسا و نواب رئیسان هیئت‌های ورزشی پیشنهاد‌های خود را در جهت توسعه ورزش شهرستان ارائه نمودند.

در پایان این دیدار حجت‌الاسلام سلیمانی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بافق ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی و ورزش تصریح کرد: روسا و نواب رئیسان هیئت‌های ورزشی و در صدر آن‌ها رئیس اداره ورزش و جوانان در ایجاد شورونشاط اجتماعی و سلامت شهروندان مسئولیت و وظایف سنگینی دارند که از هیچ تلاشی نباید دریغ کنند.

وی خطاب به مسئولین ورزش شهرستان گفت: شما مسئولیتی را برعهده‌گرفته‌اید که نماد خدمت‌رسانی به عموم شهروندان است که انتظار می‌رود تعامل، وحدت و همکاری با تمام ارگان‌های دولتی و نهادها را در مسیر عمران، ‌آبادانی و توسعه ورزش شهرستان به کار گیرید.

امام جمعه بافق مقوله‌ی «سلامت، بهداشت و درمان» را جزء اولویت‌های اصلی و مسائل مهم کشور خواند و با تحسین فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه تصریح کرد: هرگاه ایمان، توان و انگیزه‌ی مردمی به میدان عمل بیاید، کارها برکت مضاعف پیدا می‌کند و مشکلات حل می‌شود.

شایان‌ذکر است در پایان این دیدار از طرف جامعه ورزش شهرستان هدیه‌ای به‌رسم یادبود به نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهرستان اهدا گردید.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.