ID : 27353658
رئیس جهاد کشاورزی بافق:

هیچ نظارتی بر توزیع نهال خرما در بافق نمی کنیم! / مردم با 110 تماس بگیرند


رئیس جهاد کشاورزی بافق ضمن غیرقانونی دانستن توزیع درخت خرما در این شهرستان گفت: هیچ گونه نظارتی از طرف جهاد کشاورزی انجام نمی شود.

به گزارش یزدرسا به نقل از بافق خبر؛ رئیس جهاد کشاورزی بافق گفت: با توجه به شروع فصل کشت خرما در بافق افرادی که اقدام به فروش این درخت می کنند غیرقانونی است و به هیچ وجه خرید نکنند و همشهریان در صورت مشاهده به پلیس۱۱۰اعلام کنند.

حمید عسکری در ادامه گفت: حدود ۱۲۰۰ نفر تقاضای درخت خرما کردند که بیشتر از نوع کبکاب، پیارم، زاهدی و کشت بافت می باشد که از برازجان و بوشهر توسط شرکت رعنای کرج منتقل خواهد شد.

رئیس جهاد کشاورزی بافق در پاسخ به این سوال که آیا این اداره نظارتی بر توزیع کنندگان خرما در بافق دارد یا خیر بیان داشت: این توزیع کنندگان مورد تائید جهاد کشاورزی نبوده وهیچگونه نظارتی هم از طرف جهاد کشاورزی انجام نمی شود.

عسکری اظهار داشت: کسانی که قصد خرید از این افراد را دارند باید گواهی بهداشتی و قرنطینه ای از مبدا و مجوز حفظ نباتات از مرکز انتقال نهال را داشته باشند.

رئیس جهاد کشاورزی بافق در پایان توصیه ای به کشاورزان داشت وگفت: درختانی که توسط این افراد توزیع می شود امکان اینکه دارای بیماری باشند زیاد است و در آینده نیز درختان دیگر را نیز درگیر می کند.

انتهای پیام/ع.ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.