ID : 16837640
ریشه مشکلات ورزش بانوان؛

وابستگی مشکلات ورزشی به جای خالی اسپانسرینگ!


نشستی، با حضور فرمانده و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابرکوه، در رابطه با مسائل و مشکلات ورزشی این شهرستان و ارائه عمل‌کرد فعالیت‌های ورزشی توسط مربیان مربوطه، صبح امروز در دفتر این فرمانده برگزار شد.

به گزارش یزدرسا، صبح امروز، نشستی، با حضور فرمانده و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابرکوه، در رابطه با مسائل و مشکلات ورزشی این شهرستان و ارائه عمل‌کرد فعالیت‌های ورزشی توسط مربیان مربوطه، صبح امروز در دفتر این فرمانده برگزار شد.

 

شهره حاجی زاده، مسئول ورزش بانوان شهرستان ابرکوه در گفتگو با خبرنگار یزدبانو، اذعان کرد: این جلسه با حضور فرماندار ابرکوه، سید نبی رسولی،خانم آدمی مشاور فرماندار، رضاخاموشی رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان و با حضور مربیان ورزشی و تعدادی از ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی در دفتر فرمانده برگزار شد.

 

وی ادامه داد: موضوع نشست در رابطه با مسائل، مشکلات و کمبودهای ورزش شهرستان بویژه ورزش بانوان و ارائه عملکرد فعالیتهای ورزشی توسط مربیان بود.

 

حاجی زاده اظهار کرد: نتیجه کلی که در این جلسه به آن رسیدیم این بود که همه ی مشکلات به کمبود اعتبار و نداشتن اسپانسر در شهرستان ابرکوه برمیگردد!

 

لازم به ذکر است که برای پر کردن جای خالی اسپانسرینگ، مسئولان تصمیم به تشکیل جلسه‌ای با خیرین و کمک به ورزش بانوان گرفته اند.

 

انتهای پیام/ش*

 






summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.