ID : 16556297

واکنش افشارزاده به اشتباه داوری به ضرر پرسپولیس


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: نیست که برای یک تیم خاص از این اتفاقات بیفتد و به یک بازیکن از 40 متری کارت قرمز نشان دهند.

به گزارش یزدرسا به نقل از راه دانا؛ بهرام افشارزاده ، درباره پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: استقلال برد خیلی خوبی به دست آورد. بچه ها عالی بازی کردند، آنها با این همبستگی‌ای که دارند مرا به آینده امیدوار کردند. امیدوارم این موفقیت ها ادامه داشته باشد و یک جام کسب کنیم. جا دارد از منصور پورحیدری و پرویز مظلومی هم تشکر کنم.

وی درباره اشتباهات داوری تاکید کرد: خوب نیست که برای یک تیم خاص از این اتفاقات بیفتد و به یک بازیکن از 40 متری کارت قرمز نشان دهند. دیروز شنیدم طاهری گفته برای استقلال هم این اتفاقات می افتد. بله، این حرف درست است. هم فصل گذشته و هم امسال از اشتباهات داوری ضربه خوردیم. از تاج می خواهم این قضیه را رسیدگی کنند. چون تیم ها هزینه می کنند و با اشتباهات داوری هزینه هایشان را بر باد می رود.

رییس سابق کمیته المیپک درباره عدم حمایت این کمیته از تیم فوتبال امید عنوان کرد: باید به این تیم کمک کرد؛ شاید آنها بودجه کم دارند. با این حال من فکر نمی کنم کمیته المپیک در این زمینه کوتاهی کند. تیم امید بعد از 40 سال می خواهد به المپیک برود. باید از هر جایی که می شود به تیم امید کمک کرد.

افشارزاده با اشاره به اقدام علی ضیاء علیه مظلومی گفت: متاسفانه شنیدم این مجری چه کاری کرده، کار درستی نبود. بعضی از گزارشگران به تیم های خاصی علاقه دارند اما دلیل نمی شود این کارها را انجام دهند. این حرکت دور از شان بود، آنها باید الگو باشند. از حبیب کاشانی تشکر می کنم که بانی آشتی کنان شد.

وی درباره جلسه بعدی هیات مدیره استقلال بیان داشت: فردا به باشگاه می روم تا درباره جلسه بعدی هیات مدیره تصمیم بگیریم. هنوز زمانش مشخص نیست.

افشارزاده درباره آخرین شرایط کرار جاسم افزود: باید با مظلومی صحبت کنم. کرار از هواداران و باشگاه، معذرت خواهی کرده اما حرف تا عمل فرق می کند. ما بارها از بازیکنان خواستیم کمتر مصاحبه کنند. باید ببینیم وضعیتش چه می شود.

کاپ

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.