ID : 9165718
پیگیری ها نتیجه داد

واکنش شهرداری ابرکوه به یک خبر


در پی اعلام نارضایتی تعداد زیادی از شهروندان نسبت به وضعیت سگ های ولگرد در شهر ابرکوه مسئول خدمات شهری شهرداری ابرکوه اعلام کرد با تدارک تمهیدات قانونی این موضوع در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه؛ محسن فلاح زاده مسئول خدمات شهری شهرداری ابرکوه با اعلام این خبر بیان داشت: کنترل سگ های ولگرد از مهمترین اقداماتی است که برای سلامتی و بهداشت جامعه ضروری است، وجود سگ های ولگرد در مکان هایی که انسان تردد دارد منجر به گسترش میکروب ها و انواع بیماری های مشترک انسان و حیوان و همچنین ایجاد رعب و وحشت می شود.


فلاح زاده خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مدت ها بود به دلایل قانونی، مسائل ایمنی و دستورالعمل های مراجع ذیربط، این موضوع متوقف شده بود، شهرداری تاکنون و به ویژه در روزهای اخیر، اقدام به معدوم سازی سگ های ولگرد با رعایت موازین قانونی و مسائل ایمنی نموده است.


وی در ادامه افزود: شهرداری ابرکوه جهت رعایت هر چه بیشتر موارد ایمنی، معدوم سازی به روش های استاندارد و خرید سلاح بیهوشی را در دستور کار خود قرار داده است. بر همین اساس خوشبختانه طی پیگیری های مستمر توسط کارشناسان شهرداری از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خرید اسلحه از مراجع قانونی پیگیری شده و در آینده ای نزدیک، تفنگ بیهوشی جهت کنترل و معدوم سازی سگ ها در اختیار شهرداری ابرکوه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ع ب




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.