ID : 36442211
عضو شورای شهر یزد:

وجود حواشی در شورا، منافع مردم و شهر را قربانی می‌کند


عضو شورای شهر یزد گفت: باید به خاطر مردم حواشی را کنار بگذاریم، چرا که وقتی حاشیه باشد، این مردم‌اند که متضرر و قربانی می‌شوند.

سید محسن ابوترابی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: شورای شهر یک نهاد مردمی و برخواسته از رأی مردم است و اصلی‌ترین کار شورا انتخاب شهردار است.

وی افزود: شورای شهر پنجم یزد ابتدا آقای جمالی‌نژاد را به عنوان شهردار انتخاب کرد که او انصافا چهره‌ای خلاق، مدیر، به روز، پرکار و اخلاق‌مدار بود و در مدت کوتاهی که در یزد بود اقدامات خوبی را انجام داد.

عضو شورای شهر یزد ادامه داد: اما با پایان کار جمالی‌نژاد چندین نفر مطرح شدند و دیدیم که برخی از گزینه‌ها هم مورد تأیید قرار نگرفتند و در حال حاضر شاهد این وضعیت هستیم.

ابوترابی با بیان اینکه شورای پنجم شهر یزد هم موفقیت‌هایی و هم یک‌سری ناکامی‌هایی داشته است، اظهار داشت: یکی از نقایص شورای شهر، بحث‌های نظارتی است و باید شورا به طور جدی‌تر وارد مسئله نظارت شود.

وی تأکید کرد: همچنین در بحث شفافیت که بعضا مطرح می‌شود، باید از شعار بیرون بیاییم و این مسئله در حوزه عمل باید خود را نشان بدهد.

عضو شورای شهر یزد عنوان کرد: آنچه که اهمیت دارد و باید اعضای شورا به آن اهتمام بورزند، همراهی و همدلی و همگامی است که باید برای مردم و در راستای منافع مردم این همدلی بین اعضای شورا وجود داشته باشد.

ابوترابی با بیان اینکه با همدلی و انسجام است که می‌شود کار را پیش برد، تصریح کرد: البته متأسفانه هستند کسانی که آنچنان اعتقادی به همدلی و همگامی ندارند و احتمالا اهداف دیگری را دنبال می‌کنند، اما وظیفه ما این است که به خاطر مردم همدلی کنیم.

وی با بیان اینکه حواشی هم شورا و هم کل شهر را با چالش و مشکل روبرو می‌کند، خاطرنشان کرد: باید به خاطر مردم حواشی را کنار بگذاریم، چرا که وقتی حاشیه باشد، این مردم‌اند که متضرر و قربانی می‌شوند.

عضو شورای شهر یزد ادامه داد: مردم از ما به عنوان اعضای شورا توقع دارند که حواشی را کنار بگذاریم و وظیفه ما هم این است که به خاطر مردم از حاشیه‌ها پرهیز کنیم و یکدیگر را تحمل کنیم.

ابوترابی اظهار داشت: اینکه سلایق و دیدگاه‌های مختلف در شورا وجود دارد، طبیعی است و نباید این مسئله موجب تنش و حاشیه در شورا شود.

وی اضافه کرد: البته برخی از افراد اهداف و مباحث دیگری را دنبال می‌کنند و اعتقادی به همدلی و وحدت بین اعضای شورا ندارند، اما این هم نباید موجب شود که ما وارد حاشیه شویم.

عضو شورای شهر یزد افزود: خود مردم هم وقتی به ما مراجعه می‌کنند همدلی و انسجام بین اعضای شورا را مطالبه می‌کنند و به ما می‌گویند که تا می‌توانید از حاشیه‌ها پرهیز کنید.

ابوترابی گفت: مردم به ما می‌گویند ما می‌دانیم که کسانی هستند که اهداف دیگری را دنبال می‌کنند، اما شما نباید وارد مسائل حاشیه‌ای شوید چرا که ما مردم همه شما را مقصر می‌دانیم. لذا وظیفه ما است که به خاطر مردم و برای منافع مردم و شهر با هم سازگاری داشته باشیم.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.