ID : 10251953
امام جمعه موقت ابرکوه عنوان کرد

وحدت کشورهای اسلامی راهکار نابودی اسرائیل


امام جمعه موقت ابرکوه با عنایت به سخنان امام(ره) گفت: این سخن بنیانگذار انقلاب واقعا عملی است در صورتی که همه ی مسلمانان اراده و همت کرده و مسئولین کشورهای اسلامی با هم وحدت داشته باشند.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین تقی فتاحی امام جمعه موقت شهرستان با اشاره به خصیصه خودخواهی کشورهای استکباری اظهار داشت: آنان همچون فرعون می خواهند همیشه حرف حرف خودشان باشد و به دیگر کشورهای اسلامی بفهمانند که حرف و هدف آنان حق است.


حجت الاسلام فتاحی عنوان کرد: باید در مقابل مستکبران هوشیار بود که اگر اتفاقی بیفتد دست بردار نیستند و بیشتر پیشروی می کنند. مقاومت و ایستادگی شرط مقابله با استکبار است. کشورهایی که امروز مدعی علم و توانمندی هستند در واقع حق کشورهای مستضعف را چپاول کرده و به تاراج برده اند.


امام جمعه موقت شهرستان گفت: افرادی که از بیت المال دزدی کرده اند همچون هارون می خواهند با پول و قدرت به مردم زور بگویند. نمونه آن شوروی سابق است که با قدرت پوشالی خود مقابل آمریکا فرو نشست.


وی اضافه کرد: باید از اینها عبرت گرفت و ایستادگی کرد. هر کس دنباله رو خط امام(ره) باشد خوب می دهد که کلام امام الهی است. حرف امام راحل این بود که اگر هر مسلمانی یک سطل آب بریزد اسرائیل نابود شدنی است.


فتاحی تصریح کرد: این سخن بنیانگذار انقلاب واقعا عملی است در صورتی که همه ی مسلمانان اراده و همت کرده و مسئولین کشورهای اسلامی با هم وحدت داشته باشند.


امام جمعه موقت ابرکوه با نزدیک شدن به 28 صفر رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) نمازگزاران را به خواندن زیارت حضرت رسول از راه دور سفارش کرد و گفت: اول ربیع الاول شب لیله المبیت است شبی که یادآور ایثار و گذشت حضرت علی(ع) در راه اسلام و دین می باشد.


وی با توجه به زمین های وقفی در شهرستان توصیه کرد: کسانی که زمین های وقفی را اجاره می کنند تا جایی که می توانند بیشتر اجاره بهاء بپردازند چرا که وقف یکی از سنت های حسنه الهی است.


فتاحی در پایان اشاره به جمعیت بالغ بر 50 هزار نفری ابرکوه تصریح کرد: کم شدن جمعیت و به خصوص پیر شدن جمعیت شهرستان در آینده ای نه چندان دور مشکلاتی را به وجود می آورد که از همین الان باید به فکر بود و برنامه ریزی کرد تا نسل شیعه کم نشود.


وی افزود: والدین سعی کنند با انتخاب نام های مناسب و زیبا همچون نام ائمه اطهار(ع) برای فرزندان خود بار تکلیف خود را در برابر فرزندان کمتر کنند.

انتهای پیام/ع






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.