ID : 13823382
معاون توانبخشی بهزیستی یزد:

وضعیت مناسب سازی در رفت و آمد سالمندان و معلولان در یزد خوب نیست


معاون توانبخشی بهزیستی استان یزد گفت: مناسب سازی محیط در شهر و حتی در مناطق روستایی برای رفت و آمد معلولان وظیفه مهم و فرابخشی است که باید جدی برای اجرای آن اقدام کرد .

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، محمدحسین غنیمت در شورای سالمندان و کمیته مناسب سازی مهریز افزود: هم اکنون وضعیت مناسب سازی برای رفت و آمد سالمندان و بخصوص معلولان مناسب نیست .

وی ادامه داد: در چند سال گذشته برای مناسب سازی تردد سالمندان و معلولان در یزد و برخی مناطق و شهرستان ها کارهایی انجام شده ولی بخاطر اهمیت موضوع و حق و حقوقی که آنها دارند به هیچ وجه شایسته نیست.

معاون سازمان بهزیستی استان یزد اظهار کرد: مناسب سازی معابر بانک ها و خیابان ها و حتی برخی دستگاه های اجرایی در شهرها یک ضرورت است و باید همه خود را در قبال اجرایی شدن آن خیلی مسوول بدانند .

وی افزود: رشد میانگین سالمندی در استان یزد بر اساس آمارهای موجود در مجموع خیلی بالاتر از سطح کشور است و لذا باید برای رفاه و آسایش این قشر و معلولان اقدام کرد .

در این جلسه همچنین فرماندار و رییس اداره بهزیستی مهریز گزارشی در خصوص وضعیت مناسب سازی این شهرستان برای رفت و آمد سالمندان و معلولان ارائه کردند .

در این جلسه مقرر شد تا ادارات و دستگاه های اجرایی و بانک ها در زمینه مناسب سازی در سالجاری با جدیت اقدام کنند و وظایف خود را به خوبی انجام دهند




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.