ID : 8939598
هفت ماه از قول مساعد آقای معاون گذشته است ..

وعده های سر خرمن معاون استاندار /مشکلات مسکن مهر اشکذر هنوز پابرجاست!


اکنون بیش از هفت ماه است که از قول مساعد معاون عمرانی استاندار مبنی بر رفع مشکلات مسکن مهر اشکذر می گذرد و هیچ اقدام مثبتی برای رفع مشکلات صاحبان این واحدها انجام نشده و به حال خود رها شده اند.!

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، طرح مسکن مهر اشکذر با احداث 130 واحد مسکونی ودر حالی شکل گرفت که به گفته صاحب نظران هیچ گونه کار کارشناسی صحیح و علمی روی آن صورت نگرفته بود.

به اعتقاد کارشناسان طرح مسکن مهر با مشکلات عدیده اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مواجه است که این معضلات به طور عمده گریبانگیر صاحبان این واحدها شده است.

در حال حاضر یکی از چالش های اصلی افراد ساکن در واحدهای مسکن مهر اشکذر، مشکل تاسیسات زیربنایی و روبنایی است، ساختمان ها معایب و ایرادات اساسی دارند و از همه مهم تر زیرساخت های لازم اعم از واحدهای آموزشی، بهداشتی، تفریحی و امکانات حمل و نقل در آن پیش بینی نشده است.

این درست در حالی که بسیاری از افراد که سطح کم درآمد جامعه را تشکیل می دهند با هزاران امید و به آرزوی خانه دار شدن، اندک درآمد خود را صرف خرید چنین واحدهایی کرده اند.

"سید حسینی" معاون عمرانی استاندار یزد در بازدیدی که اسفندماه سال گذشته از مسکن مهر اشکذر به عمل آورده بود، ضمن گله مندی از وضعیت این واحدهای مسکونی در اظهاراتی به صاحبان این منازل قول داده بود تا مشکلات آنان برطرف شده و با متخلفین و مسببین این مشکلات برخورد جدی صورت گیرد.

اکنون بیش از هفت ماه است که از این وعده های معاون عمرانی استاندار می گذرد و هیچ اقدام مثبتی برای رفع مشکلات صاحبان این واحدها انجام نشده و به حال خود رها شده اند.!

یکی از ساکنان مسکن مهر اشکذر که حاضر نبود نامی از وی برده شود،! در مصاحبه با خبرنگار نسیم صادق، ضمن گله مندی از مسئولین متولی مسکن مهر اظهار داشت: تاکنون جندین میلیون تومان از درآمد ناچیزش را صرف تعمیرات خانه خود کرده است که اگر این واحد بر اساس اصول و ظوابط خودش سخته می شد، هیچکدام از این هزینه ها را نباید متحمل می شد.

انتهای پیام/ع

summary-address :
Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 3.0 stars out of 5.


بهرام
با سلام:به ایشان حق بدهید با ان همه مشغله چطور میتوان به همه کارها پرداخت.
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ۱۰:۵۷.